kunnen we carpoolen? ik kom vast ergens langs op weg daar heen
ellieellende
Geplaatst: 23-01-10 00:59
Volgens mij is het een uurtje voor mij? Ik rijd volgens mij altijd overal in een uurtje naartoe
mnkortleve
Geplaatst: 23-01-10 00:59
Caroline die Bonny rijdt zei wel wat leuks vanmiddag. We hadden het er over om ergens naar een demo te gaan, maat ik vond het nogal een stukje rijden toen zei ze. Nou als je je je auto start dan rijd hij toch vanzelf, maw als je het nou leuk vind wat maakt het dan uit.
Lucy_1
Geplaatst: 23-01-10 01:00
Boxtel is inderdaad een uurtje... Goed te doen hoor....
Jullie zijn altijd van harte welkom en als jullie het echt leuk vinden kunnen we wel eens een dag plannen hoor... In mei / juni of zo... Als de eerste veulens er ook zijn...?
Door mijn werk heb ik helemaal geen problemen met een stukkie tuffen! vind autorijden heerlijk! bah balen, cola is op, vergeten met boodschappen doen, heb alleen nog prosecco en bier in huis, maar daar heb ik nu niet zo'n zin in.... morgen al om 10.00 uur op stal afgesproken! Volgens mij zei ik gister nog dat ik dit weekend nog niets gepland had.... nu zit ie alweer ramvol!
Lies, ik zou toch een keer een HappyHorsemanship-dagje bij jou houden ?
grrr
Geplaatst: 23-01-10 01:02
Mag ik ook mee? Maarre... ga dan wel een weekendje Zeeland in hotel boeken hoor, is voor mij heel ver! Puck jij woont ook wel lekker centraal eigenlijk?
Ik woon naar mijn mening teveel richting Duitsland... Had liever wat westelijker en zuidelijker willen wonen. Maar Wijchen bevalt super
Biancaa
Geplaatst: 23-01-10 01:04
zeeland lijkt wle het einde van de wereld, maar is inderdaad wel ergggg ver hoor
Op liesjesdag kom ik ook wel hoor, ik zou nog steeds een keer langskomen, maar ja dat komt wel een keer...
Verder jullie veel gebept, ppfff ik hou het niet bij hoor. Goede samenvattingen gezien, dus daar hou ik me maar bij.
Morgenavond een feestje, iedereen lekker dansen, wel foto's en filmpjes plaatsen he
hier nachtdienst, gelukkig nog maar 1. Morgen voor mij ook een drukke dag. Zal wel niet veel slapen worden... Móhr dus opgehaald, daarna naar een dartwinkel voor het broertje van Mich want die is jarig geweest. Daarna gaan we uit eten en dan hopelijk naar huis want dan kan je me ondertussen wegdragen