Poekie kijkt me gewoon af en toe heel vuil aan. En zet zijn nagels af en toe even iets te hard in mijn been Het is ook zon lekker ding. Zal mijn dikke tuintijger wel missen straks.
Ziet er heel mooi uit meid Dat heeft je mannetje prachtig gemaakt
mnkortleve
Geplaatst: 10-09-09 22:33
Pradaatje Leuk de efteling, daar zijn we van de zomer met de kinderen ook geweest ze vonden het geweldig.
Biancaa Misschien toch weer hulp zoeken of heb je die al? Ik vind Mohr zo gaaf ik hoop op een merrie veulen die er zo uit ziet dan blijft ze gelijk.
_Rhiannon_ Lekker naar de yoga geweest.wat doe je daar eigenlijk Wijde trui met buidelzakken.
snowdon Harry Potter gezien, ik nog nooit ik weet niet eens waar het over gaat.
_janet_ Gelukkig is het afgezakt, hou je het wel in de gaten dat het niet zeer blijft doen anders moet je er even naar laten kijken ook niet prettig maar dan kan hij ook niet helemaal goed zitten, heeft mijn zusje nl gehad.
Ik ben trouwens niet boos geworden op manlief, dat haalt namelijk niets uit hij trekt zich er toch niets van aan. Ik denk dat ik hem 2 jaar geleden toen ik overspannen was hem de huid vol gescholden zou hebben, maar nu niet meer. Hij was aan het kuilen toen de opraapwagen kapot ging en daar lag hij aan te sleutelen en toen ging de tijd net iets sneller dan dat hij gedacht had.
En Ingrid, welkom terug! Wat fijn dat het met je vriend steeds meer vooruit gaat!!!
Eefje, rot zeg, al die sollicitatieperikelen...
Janet pijn geleden vandaag, maar voorlopig in ieder geval geen bevallingspijn...
We zijn er hier wel een beetje uit, we gaan toch waarschijnlijk hoefschoenen proberen. Ik vind de Renegades heel mooi, en goede reacties... wel duur, dus even sparen.
Grit
Geplaatst: 10-09-09 23:00
Thanks
Marleen; sparen voor een paar mooie blitse nikes
Ga zo naar bed . Morgen de wekker om half 6
ellieellende
Geplaatst: 10-09-09 23:17
haaaai!
Echt geweldig die foto's Leon!!
Hoi Hoi Bianca!
Denise naar Yoga geweest! Val jij ook in slaap?? mijn moeder ging daar volgens mij alleen naartoe om te snurken
Joyce lekker naar de efteling geweest! blijft geweldig
Harry Potter is leuk, maar wordt wel steeds enger hoor....
Mirjam toch maar lief gebleven tegen haar man.
Eva en Clover! idd een scheetig stippie!
Ingrid morgen nogmaals heeeel veeeel plezier met familie reunie!
Hier vanavond heerlijk met Whis bezig geweest. Land gedaan, waterbak gevult, kuil op gegooit Toen lekker Whis gepoetst en wat rond gehobbelt in de bak. Daarna heerlijk op stal haar manen gevlochten En wat is het dan een heerlijk paard Waar ik ziels veel van hou. Ze staat dan gewoon lekker te dutten, terwijl een ander peerd staat te vervelen
Arme spoek moet gewoon zijn bank in leveren, dat kan niet hoor vrouwtje, jij kan ook in bed gaan liggen (dat zal je nu ook wel doen)
Peet lekker geknuffeld, dat heb ik vandaag ook lekker gedaan hoor met Noa ne Móhr. Gewoon niks moeten en alleen knuffelen, echt heerlijk!
Veel plezier morgen (nou ja vandaag) ingrid.
Ik heb volgens mij al 4 potter films gezien, maar Mich vindt het niks dus vrees dat ik de laatste niet snel te zien krijg
Marleen moet sparen, maar ja wie niet... hoop dat je ze snel bij elkaar hebt Heb je er een foto van?
Denise naar Yoga geweest, ik weet niet zo goed wat ik daar van moet vinden. Het lijkt zo wazig en zweverig allemaal Niet negatief bedoeld hoor, misschien is het juist wel wat voor mij om in slaap te vallen hihihi
Miriam aardig gebleven tegen haar mannetje, pff ik kan dat niet hoor, ik ben echt zo'n heethoofd Ik heb al zo'n 3 jaar psychische begeleiding. Loop bij een psychologe, ik leid aan een ernstige vorm van PTSS en daar ben ik wel even zoet mee (zeker met een chronische vermoeidheid erbij). Ach ooit kom ik er wel hoor
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-09-09 06:00
Goedemorgen!
Gave badkamer Grit!!
Yoga kun je zo zweverig maken als je wilt, de basis betreft oefeningen met lichaam en ademhaling waar ik en veel andere mensen echt voordeel van hebben. Ik ben bewuster van m'n lichaam, en na een dag sjouwen rol ik m'n yoga-matje uit en maak alles weer los. Spierpijn kun je er niet mee voorkomen, maar in mijn geval wel het kramperige gevoel van een te holle onderrug. In het verleden vaak m'n neus gestoten bij de reguliere hulpverlening, toen in een alles of niets actie de 'alternatieve' hoek in gedoken en dat is voor mij wel de doorbraak uit een heel negatieve spiraal geweest. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat de reguliere geneeskunde en hulpverlening waardeloos is en me daarvoor afsluit.
Petra heerlijk van Whisper genoten.
Iedereen een fijne dag vandaag!
Grit
Geplaatst: 11-09-09 06:14
Ohhhh, wat is het nog vroeg. Ben ik niet gewend En Denise is er ook al weer uit
Klinkt als een heerlijke avond met je meisje Petra!! En succes voor Ruud!
Bianca weer in de nachtdienst. Klinkt pittig allemaal
Maya
Ga naar Schiphol
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-09-09 06:15
Ik de andere kant op
Grit
Geplaatst: 11-09-09 06:16
Dan komen we elkaar denk ik niet tegen
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 11-09-09 06:31
Dan is m'n navigatie wel heel kapot, ik weet dat ie al een ruilverkaveling of 4 geen update meer heeft gehad, maar Amsterdam aanzien voor Antwerpen zal toch niet
Nog een quote om te onthouden Denise! Een ruilverkaveling of vier verder... hahahaha
Ze zijn aan het landen Ingrid!!
Misschien idd helemaal niet verkeerd om te doen Bianca; Yoga!? Mijn moeder roept ook over de oefeningen om te ontspannen etc. misschien heb je er enorm veel baat bij!