[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:32

Jaa Lachen Is nog leuk hoor.. Nog helemaal niet koud Lachen

Leuk joh!
Ik heb ook een nieuw boekje, maar ik had een andere verwacht. Ik heb een heel mooi boek gezien over grond werkenzo. Maar hoe die heeet.. Geen idee meer Tong uitsteken

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:37

Ik heb ook nog een ander boek.
Handboek grondwerk met paarden. Is ook een heel mooi boek, met duidelijke kleuren foto's enzo.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:38

Ja dat was een grote dikke, met heel veel plaatjes enzo! Van de week maar is langs die winkel rijden. Papa zei net dat het draadloze internet het deed. Dus ik spreek julie vanavond weer Lachen Ik ga lekker naar Prada toe!
Doei! Doei!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:44

doei!
En al vast veel plezier op de camping en bij prada!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:55

Pfff heb nog ontzettend veel boeken op mijn verlanglijstje staan.
Je blijft (willen) leren met paarden Knipoog

Volgens mij heerst hier een lieveheersbeestjes plaag, heb er al zo'n 30 van me af gemept in de weide Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 13:57

Zag net weer heel veel vlinders in de tuin. leuke vrolijke beestjes vind ik dat altijd, net zoals lieveheersbeestjes.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:02

Vlinders? jammer die zie ik hier niet. Vind ze ook altijd erg mooi om te zien, vooral met veel kleurtjes.
Lieveheersbeestjes zijn ook wel leuk maar niet als ze in grote getalen op je gaan zitten Clown

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:03

haha nee dan zijn ze vervelend.
Wij hebben nu nog best veel bloemen in de tuin, die nu nog bloeien of nu gaan bloeien. Dus dat trekt ongelooflijk veel vlinders en andere insecten.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:05

wat mooi, is dat normaal janet of komt het door het rare weer dat het nu nog in bloei staat?
Het enigste wat hier nog bloeit zijn de rozen.

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 14:07

Zijn gewoon planten die nu horen te bloeien.
Mijn moeder is een echte tuinfreak. Dus die zoekt al die plantjes uit enzo. En weet het dan zo te planten, dat het hele jaar door planten bloeien.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:38

Dromen Ja dat is ook mijn streven in ons tuintje dat er steeds wat in bloei staat enzo *LOL*

Pff leon klinkt niet fijn Ach gut als het niet gaat gaat het niet en idd als je bad hebt lekker in warm bad (met evt olie) verder helpt bij sommigen ibuprofen maar als ik last heb van schouder/ rug dan helpt geen pijnstiller alleen beetje masseren en warm water Ja (en letten op houding)
SUCCES ermee!!

Blackstar ah lief kussentje gegeven Lovers nu weer naar kliniek ... hoe gaat het nu eigenlijk met blackstar Ach gut

Vandaag de hele dag bezig geweest met alle info verzamelen voor declaratie van scholing die ik in de periode 2004-2007 in onderdelen (avondschool) gevolgd heb...
Pff was nog een heel gedoe Ziek heb nu het meeste bijelkaar en is in ieder geval in totaal al hoger dan het gekregen voorschot voor de opleiding dus dat moeten ze maar OK vinden Bloos

Nu dus nog verder met de gewone werkzaamheden Whoosh!

Nagelbijten / Gniffelen heb net ook voor het 1st proefje doorgelezen wat ik volgende week moet rijden en is toch alweer lastiger dan het proefje wat ik in Drunen mocht rijden Bloos! Whoosh! , dus ben nu al erg benieuwd hoe het zal gaan ...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:43

gelukkig heb je nu zo beetje alles bij elkaar
Moelijk proefje uit je hoofd leren. Leer je het altijd uit je hoofd, of leest iemand voor?

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:53

ziggy_janet schreef:
gelukkig heb je nu zo beetje alles bij elkaar
Moelijk proefje uit je hoofd leren. Leer je het altijd uit je hoofd, of leest iemand voor?

Ik lees het wel een paar keer door en als ik het een paar keer op wedstrijd gereden heb dan weet ik het wel (zo ongeveer), maar vind het toch wel handig al iemand voorleest Knipoog --> mede ook omdat ik dus alles vergeet als ik zenuwachtig ben Bloos soms hoor ik zelfs de 1ste keer niet wat ze zeggen terwijl ze schreeuwen Nagelbijten / Gniffelen
en door de zenuwen reed ik in Drunen trouwens ook gewoon vrolijk verkeerd Clown en degene maar roepen BBB (terwijl ik dus nog maar bij E was en de oefening al inzette Nagelbijten / Gniffelen) ach ja ... de ene keer heb ik er meer last van dan een andere keer kan er (achteraf) altijd wel om lachen Haha!

jij lekker met ziggy met NH aan de gang Cool

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 15:56

Het lijkt mij ook echt lastig om een proef te rijden uit je hoofd. Ik zou alles vergeten

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:05

1tje zou me uiteindelijk denk ik nog wel lukken Knipoog maar dan moet hem wel váák rijden en/ of met de pen op blaadje tekenen (uit hoofd) en dan dus niet teveel zenuwen hebben Bloos (en uit hoofd rijden is dan voor mij weer extra stressfactor Nagelbijten / Gniffelen)

Maar sommigen rijden gewoon met gemak 2 verschillende proeven uit het hoofd Bloos!
denk niet dat me dat zou lukken Bloos

Dit is het proefje http://knhs.nl/objects/00001179.pdf

Op X 2x volte 15 mtr --> best lastig om een goede nette 8 rijden Bloos
wijken kennen we nog maar net Haha!
Middengalop op volte is ook nog best lastig Bloos (vind rechtuit makkelijker en dat komt pas in L2)
en dan aan het einde vage wendig KXG Nagelbijten / Gniffelen dat rijden wij normaal nooit

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:26

best lastig. ik heb nog nooit een wedstrijd gereden. Alleen toen ik een jaar of 10 was op de manege onderling.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 16:56

Net met Black terug. Ze loopt nog steeds niet helemaal goed. Dus 5 november weer terug en dan weer bekijken. Ik mag wel over twee weken een klein beetje draven op de rechterhand. Dus er is wel verbetering, maar het is nog niet helemaal goed.

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:01

Ach gut succes en sterkte nog Blackstar...

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:10

Gaat het wel de goede kant op met black?
succes en sterkte ermee.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 17:46

Sterkte met black, hopelijk is alles ok !

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:04

Jeeej! Hij doet hett!!
Grid, moeilijk een proefje uit je hoofdleren!
Black.. Sterkte Ach gut
Ik heb net lekker gereden! Ze was wel druk, maar ze begon lekker te ontspannen. Stukje langs de weg gelopen en naar stal gebracht, lekker te eten gegeven.
Toen ik aankwam op stal zag ik met verbazing hoe naast ze boom voor het erf, 2 hele grote paddestoelen stonden! En je raad het al.. Rood met witten stippen.. Had dus me camera lekker meegenomen! Leuke foto's gemaakt! Zien jullie pas zondag haha!
Verder heb ik Cheyenne helemaal verzorg en gepoets, het zonnetje scheen hier dus ik bedacht me.. Ik wil me moeder iets leuks geven. gewoon. Dus ik me vader opgebeld. Heb ik hem laten poseren met Cheyenne. Dus ga ik voor haar de leukste uitvergroten Lachen

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 18:21

Wat een leuk kadotje voor je moeder zeg! Zal ze vast heel erg leuk vinden.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 19:46

Ik denk/hoop het ook Lachen
Ze had ook altijd wel kadootjes voor mij dus waarom een keer niks terug doen Lachen

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-07 19:56

Gewoon zomaar een cadeau'tje voor je moder, Joyce?
Lief zeg!

Nou wij hebben helaas geen bad... Verdrietig Was anders inderdaad wel een goed idee geweest!
Ibuprofen is bij mij geen goed idee, vanwege maagklachten als bijwerking.
Sowieso heb ik altijd het idee dat pijnstillers niet helpen Clown Maar slik zo nog wel wat voor we naar de (late) bbq gaan.

Vanmiddag bij de paardjes gezeten, op de veearts gewacht. Shiloh als eerste geënt, ging redelijk naar omstandigheden. Arjan is er dol mee Lachen
Snowdon was zich aan het aanstellen Gestoord Die wilde de veearts pletten (zonde, 't is best een leuke jongen Knipoog ) en zag helemaal wit van paniek in de ogen. Heeft hij alleen bij veeartsen, dan duldt hij niets of niemand om zich heen.
Chayenne en Santa waren braaf, stoere meiden Cool

Toen ook nog even Santa laten controleren.... Nog wat voor meegekregen en dan moet die binnenkort ook opgelapt zijn.
Veulen is waarschijnlijk verworpen door bloedarmoede...

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-07 20:00

Doei!

Ik ben weer thuis.. Lachen
Vanmorgen alles ingepakt, hetgeen wat ik gister nog niet had ingepakt, opgeruimd en sleutel ingeleverd.
Nog een laatste auto safari gedaan, met zon.. En dat was echt machtig vandaag, door de zon waren de dieren lekker aktief..
Heb een Prezwalski paard, Giraffe en Kameel geaaid. Mocht wel niet, maar ze kwamen met hun neus door het raampje en dan kon ik mijn aaigraage vingertjes niet echt bedwingen.. Bloos Heerlijk penny dus.. Bloos

Daarna door naar Oud Gastel, naar Silas..
Heb wat foto's gemaakt en genoten van een echte western Tinker.. Pling Was een erg fijne les om te zien.
Ook nog Nicole, Cheveyo, gemeet. Die had ook les op een erg leuke Tinker..

Hotze en ik getrouwd. Komt zeker omdat hij me geen seconde alleen laat ofzo..
Zo voelt het voor mij gelukkig niet.. Of ja, soms wel.. Maar dat ligt aan hem.. Knipoog Ik moet er iig nog niet aan denken, zal blij zijn als ie Maandag weer naar huis gaat.. Niet in de zin van lekker opgedonderd zijn maar gewoon even rust.. Clown

Beterschap Leon & Janet!

Boeken over NH en Grondwerk.. Heb op Equi style event in Damme 2 hele leuke boeken gekocht..
Paarden trainen aan de hand en Grondwerk met paarden oid..

Succes met je proefje leren Grid!

Sterkte met Black!!

Joyce draadloos vanaf de camping!

Mijn moeder is morgen jarig.. Alleen het kadotje krijgt ze pas over een tijdje..
Amanda komt natuurlijk niet voor niks morgen foto's maken! Knipoog De mooiste van mij met de paarden word uitvergroot en aan haar gegeven..