Is nog leuk hoor.. Nog helemaal niet koud 
Leuk joh!
Ik heb ook een nieuw boekje, maar ik had een andere verwacht. Ik heb een heel mooi boek gezien over grond werkenzo. Maar hoe die heeet.. Geen idee meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Is nog leuk hoor.. Nog helemaal niet koud 

Ik ga lekker naar Prada toe!

Ja dat is ook mijn streven in ons tuintje dat er steeds wat in bloei staat enzo 
als het niet gaat gaat het niet en idd als je bad hebt lekker in warm bad (met evt olie) verder helpt bij sommigen ibuprofen maar als ik last heb van schouder/ rug dan helpt geen pijnstiller
alleen beetje masseren en warm water
(en letten op houding)
nu weer naar kliniek ... hoe gaat het nu eigenlijk met blackstar
heb nu het meeste bijelkaar en is in ieder geval in totaal al hoger dan het gekregen voorschot voor de opleiding dus dat moeten ze maar OK vinden
heb net ook voor het 1st proefje doorgelezen wat ik volgende week moet rijden en is toch alweer lastiger dan het proefje wat ik in Drunen mocht rijden
, dus ben nu al erg benieuwd hoe het zal gaan ... 
ziggy_janet schreef:gelukkig heb je nu zo beetje alles bij elkaar
Moelijk proefje uit je hoofd leren. Leer je het altijd uit je hoofd, of leest iemand voor?
--> mede ook omdat ik dus alles vergeet als ik zenuwachtig ben
soms hoor ik zelfs de 1ste keer niet wat ze zeggen terwijl ze schreeuwen
en degene maar roepen BBB (terwijl ik dus nog maar bij E was en de oefening al inzette
) ach ja ... de ene keer heb ik er meer last van dan een andere keer kan er (achteraf) altijd wel om lachen

maar dan moet hem wel váák rijden en/ of met de pen op blaadje tekenen (uit hoofd) en dan dus niet teveel zenuwen hebben
(en uit hoofd rijden is dan voor mij weer extra stressfactor
)
denk niet dat me dat zou lukken
(vind rechtuit makkelijker en dat komt pas in L2)
dat rijden wij normaal nooit 
succes en sterkte nog Blackstar... 

Was anders inderdaad wel een goed idee geweest!
Maar slik zo nog wel wat voor we naar de (late) bbq gaan.
Die wilde de veearts pletten (zonde, 't is best een leuke jongen
) en zag helemaal wit van paniek in de ogen. Heeft hij alleen bij veeartsen, dan duldt hij niets of niemand om zich heen.

Heerlijk penny dus.. 
Was een erg fijne les om te zien.
Ik moet er iig nog niet aan denken, zal blij zijn als ie Maandag weer naar huis gaat.. Niet in de zin van lekker opgedonderd zijn maar gewoon even rust.. 
De mooiste van mij met de paarden word uitvergroot en aan haar gegeven..