Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KootMiraDrum schreef:Cheyenne en haar veulen van vorig jaar Gwyneth-Ellis?
timokyana schreef:Silas nog Gefeliciteerd![]()
Sita: Ook gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst, nu officieel dusFijn ook om zulke complimenten over Amy te horen, je leert er toch veel van.
Snowdon: chamee zul je nog wel even missen denk, mist toch iets in je wei, hopelijk gaat ze een paar hele mooie jaren tegemoed.
Ook Biggels nog gefeliciteerd![]()
(zijn er toch veel geboren op 5 meileuk dat er bij alle 3 een jaar tussen zit.)
Grid: gefeliciteerd met je winstpunt, wat leuk dat jullie iemand hebben overtuigd om met nog een tinker te gaan starten!
snowdon schreef:KootMiraDrum schreef:Cheyenne en haar veulen van vorig jaar Gwyneth-Ellis?
Ja aan deze merrie met veulen moest ik ook denken!
En dan misschien Guinnes?
snowdon schreef:KootMiraDrum schreef:Cheyenne en haar veulen van vorig jaar Gwyneth-Ellis?
Ja aan deze merrie met veulen moest ik ook denken!
En dan misschien Guinnes?
Berdien schreef:Mendi, welkom! Leuk dat je -waarschijnlijk- een Tinker hebt gekocht! Wie, wat en waar?
berk schreef:Clononeen Shanohoe, Flint zijn mams. Dan is de vader van dat veulen Raven denk ik. Want toen Shanohoe Flint aan de voet had in de zomer van 2005, stond ze samen met wat andere merries o.a. de moeder van Fenore in RAvens 'dek'groepje.
@mendi gefeliciteerd met de aankoop en nu maar duimen dat de keuring goed verloopt!