[TI] [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TurboTinker

Re: [HK] LGVII - Mutsen en Sokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:00

ahhh klote zeg!

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:49

Kaat welke van Norton ?

Ik ga de trukjes van Jack vanaf morgen stil aan beginnen oppakken, ga beginnen met hem de klikker te leren en dingen te leren zoals parkeren en een goede achterruit etc (kon die al een klein beetje na onze uuh paar maanden "stop")

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:53

oehh leuk! enne leuke ava!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-12 22:57

Had de norton rexine gepast, leek prima, tot ik enkele Bokt reacties las.. We hebben uiteindelijk besloten toch een wintec te kopen.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 10:27

hetlevenwint schreef:
Kaat welke van Norton ?

Ik ga de trukjes van Jack vanaf morgen stil aan beginnen oppakken, ga beginnen met hem de klikker te leren en dingen te leren zoals parkeren en een goede achterruit etc (kon die al een klein beetje na onze uuh paar maanden "stop")

Ik had ook een stop van een paar maand. Hij pakt het zo goed op hoop Jack ook als ze er maar lol in hebben.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 11:57

Super gave foto van Jaron,
Knappe Denzel,
gekke Amigo
en jessica echt balen van je pootje Y;(

Heb geprobeerd Gijs op de meten, maar hij had totaaal geen zin.
Hij kwam niet, wou niet los meelopen (hij loopt normaal altijd achter me aan), wou ook het halster niet om... -O-
Met veel geduld en overredingskracht halster om gekregen, stuk mee laten lopen (had ie dus geen zin in), getut en gekriebeld (dat vind ie wel altijd leuk), voetjes bekeken (vond ie ook nie leuk :n ) en toen was ie t echt zat. Die meetlat vond ie ook niets dus heb t halster af gedaan en m laten gaan ..en gaan deed ie in volle galop :') heb ik 1 keer geen camera bij me... ^)
Hij heeft uiteindelijk alles braaf gedaan en bleef braaf bij me, dus dan ga ik m niet ook nog lastig vallen met die meetlat. Komt volgende keer wel weer!
Het ging trouwens wel een halfuurtje nadat we weg waren keihard onweren dus misschien dat ie daarom een beetje extra wispelturig was.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 13:04

Arme Gijs. Kan inderdaad van het weer komen Amigo kon niet wachten tot ie binnen was! Heb hem met een rolmaat grof opgemeten kwam op de 1,55 uit. Moet nog een meetlat van iemand zien te lenen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 15:32

Tinky en ik waren vandaag 1 jaartje samen *\o/* En dat moet gevierd worden met....

.... TAART!

Magica

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 17:12

Dat was vast een heel lekker taartje haha. Ingrediënten? In elk geval slobber en gras zo te zien ;-)

Vanmiddag even kort bij Luna geweest, het regende nog al, bah. Even wat geknuffeld en getut en natuurlijk haar favoriete bezigheid; haar trucjes. Waarvan kusjes geven nu inmiddels al normale gang van zaken is ook als ik er niet om vraag haha. Nee schudden kan ze en flemen ook zo ongeveer ;-) nu wat nieuws bedenken haha.

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 18:03

lekker die taart. gefeliciteerd

en leuk dat luna zo goed vd doet

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 20:10

-O- -O- regen -O- -O- -:(-

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 21:36

droogt vanzelf.

nog 3 nachtjes. zenuwappiggg.

vandaag automaat gereden. vond hem hard remmen. ja moet je niet met links remmen natuurlijk!!

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 22:40

Is het zo'n slecht weer in NL? Hier regelmatig buitjes, maar overwegend droog.. Maarja, dat is dan ook in mijn streek.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-12 23:22

Hier was het ook af en toe regen en voor de rest redelijk droog.

Heb de kleine piste eens gebruikt op de ranch (of padock) en Jack aan de klikker geleert (voor het vrijheidsdressuur terug op te pakken volgende weken) en heb naast dat hem geleerd naar mij toe te komen als ik hem roep (kwam die soms in draf of galop :D). En ook ook voor mij heel verrassend wel ontdekt dat als ik hem echt los naast mij laat draven dat die z'n achterhand echt onder zet en uit zich zelf "aan de teugel" gaat gaan lopen. Keek wel even 2keer eerst echt van :wow: .

Ben van plan als ik van niemand een nee krijg gewoon in de avond die piste te blijven gebruiken en dan eens Jack te komen zadelen thuis en eens te rijden in die kleine piste en als dat lukt (stap en draf vooral) dan ga ik eens m'n zusje er op laten daar (is groot genoeg voor los te kunnen oefenen op haar gemak).

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:00

Hier ook rot weer! Komt met bakken uit de lucht, dan weer even droog en dan begint t weer...
Mira, volgens mij woon je niet echt in de buurt, anders mocht je de mijne wel lenen haha.
Ah wat goed dat Jack zo zijn best doet!
Leuke taart :)

Gisteren in de regen een rondje paardgereden, maar door gerommel in de lucht dicht bij huis gebleven, het is niet gaan onweren uiteindelijk wel veel 'enge' paraplu's! Morgen weer een ritje.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 10:59

@jorretje Denk het ook is soms niet handig als je in het hoge Noorden woont :=

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 13:11

Leuke taart en gefeliciteerd jullie saampjes *\o/*

Ik heb weer geoefend in de bak met wat huiswerk van de les.
Het loslaten duurde nog vrij lang viirheen. Veel voltes en overgangen verlichte het iets, maar niet voldoende naar mijn zin. Ben erachter dat ze het sneller oppakt vanuit halt met paar passen achterwaarts om dan het vervolgens opnieuw op te pakken. Dit werkte vanochtend weer heel goed. :D . Ben ik blij mee en heb nu ook het gevoel dat zij moe wordt ipv ikke. Dat is nog eens lekker rijden!
Vanaf morgen veel de late dienst in dus dat ligt het weer even op een lager pitje, vnl buitenritjes in de ochtend. Maar ik heb wel hrt gevoel dat ik het nu in de bak zo kan oppakken :D

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 19:22

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* Yessssss Patje gaat goed!!!!!!maagzweren zijn genezen.Hij krijgt wel een maagbeschermend suplement en ieder jaar controlescopie.

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 20:21

jeej geweldig nieuws Marja, gefeliciteerd en een dikke knuf voor Pat!!! :D

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:23

geweldig nieuws marja!!

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 21:33

en wat leuk dat jack het zo goed doet!

DeCobvan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 22:38

Even snelle en dringende vraag aan jullie.

Wie heeft er ervaring met CPL en wie weet iets over de overlevingskansen/behandel methodes?

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:05

Ervaring met CPL heb ik wel. Behandelen lukt niet maar met schoon houden wordt t niet erger. Alleen de antibiotica die we voor een wond hadden werkte er vreemd genoeg wel op. Weet alleen niet welke ab het was. Kan dit wel nazoeken als ik weer thuis ben.

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:05

Overigens is er een keer een heel stuk over geschreven door iemand op bokt. Volgens mij staat t artikel incl foto's van Mo in de wiki.

tinkerplein

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-12 23:10

Andrea,nu nog 2 nachtjes!En idd niet remmen met links!!!Heb er zin in,zit klaar met de koffie en zuurstof <3