Meeste tinkers van bokt weet ik wel te herkennen van itp tinkers. Nu jullie namen nog

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shaartje1991 schreef:Hoi,
Ik snap je berichtje niet helemaal er staat dat je een nieuwe verzorgpony hebt én dat je hem hebt gekocht??
Kailonne schreef:Welkom Simone en
@Lot ik hoop echt dat hij nog een paar cm groeit. Wanner gaan ze in de breedte groeien, want dat zou ook helpen. Mooie foto heb je gemaakt.
Eigenlijk is Jack eigenlijk gewoon een superpaard. hij is superbraaf, loopt heel netjes aan de teugel, hij kan springen wel 40 hele centimers en is beleerd voor de kar. Dat is ook echt geweldig. Kan ik lekker met mijn man op pad.
Ik ga geen wedstrijden met hem rijden, want ik ben echt een enorme zenuwpees. Dus daar begin ik niet meer aan op mijn oude dag![]()
@ Bon & Fire; ook welkom. Wat ik een leuke naam vind is Duncan, Barney, Scot of in ieder geval iets Iers.
Je kunt op google wel zoeken op ierse namen, dan krijg je een hele lijst. Daar heb ik Jack uit gehaald, die heet officieel Macho. Dat vond ik niet leuk.