Ja haha Ellen dat was bij ons ook en we hadden een fief 65+ vrouwtje erbij echt enorm gelachen en voor John zeer geslaagd verjaardagscadeau en die watermuren proberen te ontwijken terwijl het enorm warm was dus zo lang mogelijk raampje open en dan vlug op knopje drukken als je het niet meer haalde Of vergeten waar je mee bezig was en die kerel maar roepen sturen sturen sturen "Uh ja waarheen"
En ja idd Ellen dan kunnen ze tenminste rijden/ anticiperen
Laatst bijgewerkt door grid op 21-12-09 23:48, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik ga slapen, anders ben ik morgen weer blèh... Truste allemaal!
Puchje
Geplaatst: 21-12-09 23:48
grid schreef:
Kijk zo gingen we rond (of had ik dit juist niet moeten laten zien )
Mooi voorbeeldje van: 'zo moet het dus niet?????'
Ellen, ik zei vandaag al tegen een vriend van mij in de auto, toen we naar de paarden reden: ' mensen krijgen in dit weer wel weer rij-ervaring, en dat is natuurlijk nooit weg!' Je merkt ook echt dat naarmate de sneeuw langer blijft liggen, de bestuurders ook steeds beter in de gaten krijgen wat ze wel en niet kunnen doen.
grid
Geplaatst: 21-12-09 23:48
Truste denise
Puck Dat moest wel zo juist om te laten voelen dat je op zo'n moment dus niet hoefde te sturen of zo maar alleen moet blijven remmen en dus ook NIET rem weer loslaten, want dan schiet je die kant op waar je neus dan naartoe staat en als je vol blijft remmen dan stop je in rijrichting en blijft de auto dus de hele tijd op eigen weghelft
Laatst bijgewerkt door grid op 21-12-09 23:50, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier nog 1 die af gaat sluiten... Halve fles wijn is leeg en morgen weer een drukke dag denk ik... hoewel... T'is in ieder geval relaxed wakker worden om geen kids weg te moeten brengen....
Ik wordt wel een bietje overmoedig.... hihihihihi truste denise! ha die snowboarder; en dan bij het galop filmpje; als ie valt koop je een nieuw paard voor me!!! dussss
grid
Geplaatst: 21-12-09 23:51
Lies ook truste
Had t geluid niet aan
Laatst bijgewerkt door grid op 21-12-09 23:52, in het totaal 1 keer bewerkt
Interessant Grid Ik leer mijn toet ook steeds beter kennen nou. Stamp op een verlaten, betrouwbaar weggetje ook wel eens vol op de rem, en dan glijdt ie gewoon 1 meter door