Woehoe....vanmorgen heen en weer gesjeesd naar Assen.
Heb mijn nieuwe zadel opgehaald Een Continental Roundskirt voor Kim.....en hij past
Het mooiste van het verhaal is nog dat de verkoopster dacht dattie merkloos was......haha, heb hem voor 200 euro incl hoofdstel en singel ...........soms moet je gewoon geluk hebben
Foto's komen nog......ook van kleine beebie Fritz
Viev1
Geplaatst: 25-06-09 12:50
Hallo
Weer een hoop mooie foto's bewonderd
Nathalie, jammer dat je geen tinker daar kan verzorgen, maar idd hopen dat ze aan je denken als ze wel een verzorgster nodig hebben
Grr, sterkte zeg! Lijkt me ook een heel moeilijke beslissing
_Janet_ naar huisje wezen kijken. En was het wat?
Eefje,
Heb vanavond sieradenparty bij een vriendin, ben benieuwd. Alleen mag ik van mezelf niet te veel kopen, haha
Resi_lover
Geplaatst: 25-06-09 13:10
Whaha, Angela jij had mazzel aardige verkoopster
Leuk Vivian
Zo, net boeken weggebracht, was heet op de fiets en in school
Tis de tweede keer al.....ik heb de Crates ook voor 350 euro.... Gekocht van een Engelse ruiter die geen flauw benul had van westernzadel........ze wist dus niet dat Crates een heel goed merk is en ze makkelijk 600-700 kon vragen
AUW , zo voelt mijn teen nu nadat pall hem heeft bewerkt Hij heeft er flink op gestamt en ik voel me hart er gewoon in kloppen! Maar toch blijft hij leuk haha
Angela een hele dikke mazzeldag met haar zadel!
Resi_lover
Geplaatst: 25-06-09 13:19
Aaahw, Annique
Whaha, da's leuk Angela
D_Travis
Geplaatst: 25-06-09 13:34
Als ik ooit een neiwue zadel nodig heb dan neem ik jou mee om te shoppen Angela wat een mazzel zeg
mooi faramir oogje gezien
draakje hopleijk valt het mee voor syl!!
Nathalie naar Divoza!!
knuffel voor eefje.. valt ook niet mee.. ik zit ook al 3 weken thuis.. maar net tweede gesprek gehad ergens wat erg goed ging, dus ik hoop op positief nieuws, duimen jullie voor me?
Het was inderdaad niet lief van pal, maar daarna ben ik lekker op hem geklommen en heb ik samen met tan op fjordje lekker door het land pallieter naar zijn eigen stuk gereden op zijn halstertje dan smelt je toch wel weer
oh! niet lief van pall! dat doet zeer! maar hijs toch wel lief
duim voor dagmar
terug van divoza... eczeemdeken opgehaald..nu een 195.. ze wou nooit een deken om, omdat ze nog nooit 1 aangehad heeft...maar ze MOEST nu wel! kon het niet aanzien, die jeuk... gelukkig heeft ze maar heel licht eczeem, maar wel zo erg dat een deken nodig is... maar goed.. na een uurtje, staat ze nu gelukkig aardig rustig, maar toch oplettend, in de wei MET eczeemdeken.... vriendlief heeft ff geholpen want alleen kon ik het niet... wat een ondingen zijn het ook... ze schrikt nu af en toe nog als de wind eronder komt, maar gelukkig valt het mee hoe erg ze het vindt... *zucht*
edit: ze paste nog maar NET met haar grote hoofd door dat nekding... misvormd paard
Laatst bijgewerkt door kuzznathalie op 25-06-09 15:11, in het totaal 1 keer bewerkt
Boncho
Geplaatst: 25-06-09 15:07
Marleen, snap heel goed dat je het moeilij vindt maar denk alsjeblieft niet dat je zeurt!!! Dat doe je namelij niet! We snappen het allemaal! (kan je 4 juli nog voor een mini meeting? Hopelijk kan ik Mirthe dan ook nog zien!)
Grid, lekker mennen!
Janet, hoe wa het in het huisje? Een goed gevoel erbij?
Veel leuke foto's gezien. Nog met vriendlief over een nieuwe camera gehad en hij was niet eens heel negatief!! Wie weet komt het er nog wel van!! Ik hoop het in elk geval. Verder komen ze zo ons nieuwe tuinset brengen! Vanmiddag dus de rest van de dag in de tuin zitten denk ik! Al is het wel warm in de zon!
D_Travis
Geplaatst: 25-06-09 15:24
fijn dat balou nu met haar deken op staat, zal wel even wennen zijn voor dr!!
Net even actief geweest!! heb zomaar zelf de tuintafel in elkaar gezet!! Nu moet ie alleen nog omgedraaid worden maar helaas is ie te zwaar om dat alleen te doen. Maar even vragen of de buurman een handje wil helpen!!