hihihi was ook geen aanval hoor, mensen bedoelde het dus gewoon meer als richtlijn en mijn mening. Dus op niemand een aanval. Chant en ik hebben het gister al uitgepraat hoor, geen problemen hier

Verder is het weer een rot dag voor mij en hij begint net
Stond net bij school, kinderen afgezet, ik denk lekker snel naar huis, ff wat eten en dan mn bedje weer in... Helaas dat liep anders. Ik was mn auto aan het keren, stopt die ermee... midden op straat pfff
Mensen geholpen met proberen met starten, nee hoor dat kreng met geen mogelijkheid aan te krijgen. Dus mich opgebeld, zo van tja als ik naar de garage moet, dan heb ik je pasje nodig. Dus hij vanuit zijn werk naar me toe, zegt die heb je de wegenwacht al gebeld dan? Tuurlijk had ik dat al gedaan, maar ik moest een uur wachten. Nou dan wacht ik ook met je, zei die. Zo lief, heeft die gewoon een uur met me samen staan wachten, hij zei, ja ik laat jou niet alleen in die kou staan, dan gaan we samen kou lijden

Werk belde op waar hij bleef, zegt die, ja jullie wachten maar ff, ik laat mn vrouwtje hier niet alleen wachten. Zoooo lief, zucht dat zijn van die momenten waarop ik zeker weet dat ik de juiste beslissing heb genomen en dat ik echt heel veel van hem hou en dat ik dus ook weet dat hij veel van mij houdt.
Ach wagen was zo gemaakt, scheen een stroomdraadje los te zitten, jaaa dan doet hij het niet he

En net dus aan mijn beschuitje, gooi ik met mijn mouw zo mn beshuitje hagelslag op de grond pfff kon gelijk stofzuigen hier...
Maar ja ondanks dat allemaal, voel ik me toch wel erg lekker verliefd hier