Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grid schreef:Grit Duitsland is ook maar hals uurtje vanaf jullie![]()
Idd projectje in Duitsland klinkt goedzou ik ook wel willen maar heb John nog niet overtuigd
![]()
Grit heb trouwens nog foto's gemaakt van het projectje dat jij bedoelde "schaapsherdershuis" is idd verkochtaan mensen uit Uden met 2 tinkers
grid schreef:vbtje paar jaar geleden hebben mensen hier in Uden 2 kapper voor €300.000 verkocht en net over de grens (dus half uurtje van hier) een boerderij met schuren en paar HA (weet helaas niet meer hoeveel maar was behoorlijk) voor teruggekocht
Whis_Serada schreef:Nou hopen dat het niet iets raars is Siet.
En dat hij snel weer opknapt.
Sosy ik vind hem er wel wat zielig opstaan hoor (sorry)
grid schreef:EevjKen er meerdere die bv ook van die watervalletjes in de sloot eng vinden dat vond Say trouwens de 2e keer al niet meer eng waterslang duurde veel langer
![]()
Maar ken er dus 2 die er naar jaren nog steeds niet helemaal zonder spanning voorbij gaan![]()
Als je paard je voldoende vertrouwd kun je met geduld duidelijk maken dat het niet eng is en belonen als ze nieuwsgierig worden/ of in ieder geval niet meer achteruit of opzij gaan :(:) en als ze dan merken dat het écht niet bijt dan is het vaak goed![]()
Tja mijn ma is duits (en nog fam in duitsland) dus Taal daar kan ik wel tegenmaar John heeft dus beetje hetzelfde als jou met de taal
![]()
Langzaam wordt het helaas ook duurder, want men merkt dat "die gekke hollanders" het toch wel kopenmaar er zijn idd tot nu toe nog steeds wel leuke projectjes
die voor de duitsers dus minder interessant zijn omdat de 1st duitse stad nog best ver is maar bv nijmegen en Arnhem erg dicht bij dus voor NL's interessant
![]()
"Dieper" in Duitsland is er nog veel meer ruimte en richting het zuiden ook heuvels en bergenmaar da's dan wel weer meer dan 1.5uur van hier ...
vbtje paar jaar geleden hebben mensen hier in Uden 2 kapper voor €300.000 verkocht en net over de grens (dus half uurtje van hier) een boerderij met schuren en paar HA (weet helaas niet meer hoeveel maar was behoorlijk) voor teruggekocht