[TI] [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

cp112

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:53

Ik kan even geen foto vinden, er is er wel 1, zal zo eens vragen. Vond wel een foto van mijn vriend te paard Ja, zal zo even uploaden

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 21:54

Mooi plekje Sita! en leuke boerderij! Ja

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:01

Ik heb ff gegoogle Earth.

Dit is de boerderij + Land. alles wat met rood omlijnd is is van ons Ja. wat blauw omrand is is waar de paarden nu staan (meestal links) en wat geel omrand is is waar de bak straks komt Ja

van het achterste grote stuk land is de helft ingezaaid met gras, voorheen altijd mais en aardappels geweest, de andere helft wordt weer mais Ja
Het rechtse huisje met het rode dak is kantoor Ja

Afbeelding
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:02

cp, nice!

Ik vergeet hier gewoon te melden dat ik vandaag (nuja volgende week pas echt...) m'n eerste koekblik op 4 wielen heb gekocht! Een Ford Fiësta uit '96 Clown

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:05

Vergeet? ja dat kan natuurlijk niet he,
Gefeli met de nieuwe aanwinst Knipoog

Ik ga beesten voeren Doei!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:05

Go jij! Go jij! Gefeliciteerd met je auto zijn lekker zuinige fijne wagentjes Ja Veel rijplezier Haha!

CP Cool gaaf mazzel met zo'n vriend Tong uitsteken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:06

Leuk Leon! Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:07

Kicke leon Haha!
mooi stekje sita en cp112!!!!
Jongens hebben jullie wel is gehoord van een paard dat angst heeft voor stromend water? ( wat hij niet kan zien )

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:08

Yep Sayla Ja zelfs als ze het ziet en het "klettert" vertrouwd ze het niet Knipoog
Laatst bijgewerkt door grid op 12-01-09 22:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:09

He das Cool Leon

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:10

okee, dus het is normaal? Mallow stond in een nieuwe stal, die naast een beekje ligt. No way dat hij daar in terug ging vandaag ( hij had daar een paar dagen terug geen last van ) maar omdat het nu ontdooit is waarschijnlijk. Maargoed hij staat nu weer lekker op een ander plekje Lachen, was wel een gedoe zeg! Ik had daar echt nog nooit van gehoord!

Grit

Re: [HK] Deel 6, Waar ons hart vol van is,stromen de monden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:14

grid schreef:
Grit Duitsland is ook maar hals uurtje vanaf jullie Tong uitsteken

Idd projectje in Duitsland klinkt goed Dromen zou ik ook wel willen maar heb John nog niet overtuigd Schijnheilig

Grit heb trouwens nog foto's gemaakt van het projectje dat jij bedoelde "schaapsherdershuis" is idd verkocht Ja aan mensen uit Uden met 2 tinkers Knipoog

Duitsland, je schijnt daar inderdaad mooie "projecten" te hebben. Norikerstal is vanuit Baarle-Nassau ook naar Duitsland gegaan. We zijn er (nog) niet geweest, maar moeten daar nu ook veel ruimte hebben.
Is het daar zoveel goedkoper dan??? Ik vind de taal zo niks,
En ben zo ook tevreden hoor.

Schaapsherderhuis verkocht aan mensen met tinkers. Ohhh Schijnheilig . Nog meer vlekjes bij Sayla. Weet je hoe ze heten?

Snowdon; veel plezier met je Fiesta Go jij! Go jij!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:17

De Norikers zijn naar de Eiffel gegaan, dat is wel weer een heel stuk zuidelijker...

Leuk meer tinkies bij Sayla in de buurt dus?

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:22

Hopelijk valt het mee met Bem Bem, Sita Ach gut
Leuk dat kleine opstandige spul, Brownie kijkt hier echt een soort van beledigd Afbeelding
Wat een geweldige boerderij waar jullie heen gaan!
Zo mooi al dat oude en zelfs een bedstee! Wat een droomplekje!

Chantal gefeliciteerd!
Jullie hebben ook lekker de ruimte daar!

Ik ben in Dirksland geboren, in Sommelsdijk opgegroeid en nu woon ik in Middelharnis.
Oh ja heb nog een hele week in Breda gewoont ROFL
Ouders komen uit Leiden en omgeving Den Haag en de voorouders daarvan waren Zeeuwen en Friezen.
Je zou er een identiteitscrisis aan overhouden, vooral omdat ik 2 levens geleden een Brabander was Huilen van het lachen ROFL

Janet, gaan Wilco en jij een grote boerderij met veel land mdden in een bos kopen waar dan iedereen uit dit topic met paard en al mag komen wonen Hyper!

Leon richting Duitsland aan het sparen.
Gefeliciteerd met je auto!

Bij Ilse zie je 's zomers wat schaduwranden langs haar vlekken, Ingrid.

Wel apart Eva dat ie daar zo op reageerd, het is feitelijk een heel natuurlijk geluid en hij voelt er niets van, misschien moet ie er van plassen Haha!

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:25

Eevj Ja Ken er meerdere die bv ook van die watervalletjes in de sloot eng vinden dat vond Say trouwens de 2e keer al niet meer eng waterslang duurde veel langer Bloos
Maar ken er dus 2 die er naar jaren nog steeds niet helemaal zonder spanning voorbij gaan Ach gut

Als je paard je voldoende vertrouwd kun je met geduld duidelijk maken dat het niet eng is en belonen als ze nieuwsgierig worden/ of in ieder geval niet meer achteruit of opzij gaan Ach gut en als ze dan merken dat het écht niet bijt dan is het vaak goed Ja

Tja mijn ma is duits (en nog fam in duitsland) dus Taal daar kan ik wel tegen Nagelbijten / Gniffelen maar John heeft dus beetje hetzelfde als jou met de taal No Cheer

Langzaam wordt het helaas ook duurder, want men merkt dat "die gekke hollanders" het toch wel kopen Bloos! maar er zijn idd tot nu toe nog steeds wel leuke projectjes Ja die voor de duitsers dus minder interessant zijn omdat de 1st duitse stad nog best ver is maar bv nijmegen en Arnhem erg dicht bij dus voor NL's interessant Knipoog
"Dieper" in Duitsland is er nog veel meer ruimte en richting het zuiden ook heuvels en bergen Dromen maar da's dan wel weer meer dan 1.5uur van hier ...

vbtje paar jaar geleden hebben mensen hier in Uden 2 kapper voor €300.000 verkocht en net over de grens (dus half uurtje van hier) een boerderij met schuren en paar HA (weet helaas niet meer hoeveel maar was behoorlijk) voor teruggekocht Knipoog

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:32

grid schreef:
vbtje paar jaar geleden hebben mensen hier in Uden 2 kapper voor €300.000 verkocht en net over de grens (dus half uurtje van hier) een boerderij met schuren en paar HA (weet helaas niet meer hoeveel maar was behoorlijk) voor teruggekocht Knipoog

Wow Vingers aflikken

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:36

Dat was ie ook wel hoor, een beetje beledigd.. Knipoog Een seconde later stond ie recht overeind..
Tis een flinke boef, denk dat we daar nog veel mee te stellen hebben..

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:36

Whis_Serada schreef:
Nou hopen dat het niet iets raars is Siet.
En dat hij snel weer opknapt.

Sosy ik vind hem er wel wat zielig opstaan hoor (sorry)

Hoezo zielig?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:37

Ja ik weet niet vind hem zo sip kijken

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:38

Het huis vd schaapsherder Cool Tinkers staan aan de achterkant dus niet te zien op foto ...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ennuh Grit er staan er in die buurt dus nog meer te koop op de hoek dus en blijkbaar ook nog naast de galerij Knipoog maarja prijs hè Rolleyes dus daarom zit ik ook richting duitsland te loeren Kwijl
Denk dat als ik het "ideale" stekkie vind John wel van gedachten veranderd Duivel stiekum droomt ie toch ook wel van huisje met wat land enzo Tong uitsteken

We gaan komende jaren wel af en toe in logeerhuisje zitten Clown ook net echt Haha! met uitzicht op Sayla enzo Dromen

Links met de witte balken is het logeerhuisje en rechts de loopstallen en dan dus ca 6 ha wei erbij Sigaar
Afbeelding

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:38

Vond ik ook, maar is meer de foto dan het paard denk ik?

sosy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:39

Lachen Owwww op de 2 foto bedoel je zeker? ja dat kan wel kloppen. Wou ze Witte gebeuren laten zien voor de foto Lachen , was tie niet zo blij mee geloof ik

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:39

Mooi hoor Grid

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:40

grid schreef:
Eevj Ja Ken er meerdere die bv ook van die watervalletjes in de sloot eng vinden dat vond Say trouwens de 2e keer al niet meer eng waterslang duurde veel langer Bloos
Maar ken er dus 2 die er naar jaren nog steeds niet helemaal zonder spanning voorbij gaan Ach gut

Als je paard je voldoende vertrouwd kun je met geduld duidelijk maken dat het niet eng is en belonen als ze nieuwsgierig worden/ of in ieder geval niet meer achteruit of opzij gaan :(:) en als ze dan merken dat het écht niet bijt dan is het vaak goed Ja

Tja mijn ma is duits (en nog fam in duitsland) dus Taal daar kan ik wel tegen Nagelbijten / Gniffelen maar John heeft dus beetje hetzelfde als jou met de taal No Cheer

Langzaam wordt het helaas ook duurder, want men merkt dat "die gekke hollanders" het toch wel kopen Bloos! maar er zijn idd tot nu toe nog steeds wel leuke projectjes Ja die voor de duitsers dus minder interessant zijn omdat de 1st duitse stad nog best ver is maar bv nijmegen en Arnhem erg dicht bij dus voor NL's interessant Knipoog
"Dieper" in Duitsland is er nog veel meer ruimte en richting het zuiden ook heuvels en bergen Dromen maar da's dan wel weer meer dan 1.5uur van hier ...

Ja maar het is zijn stal die er naast staat zegmaar, dus hij ziet het gewoon niet. Hij is er ook niet nieuwsgierig naar, gewoon meteen als de dood. Nadat ik 5 keer geplet was vond ik het wel genoeg Knipoog

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 22:40

oww grid.... gaaf! vooral zo met die sneeuw!