Ik spoel ook nooit voor de lol af, het heeft altijd een reden bij de mijne (net gereden, vuil achterste, als oefening bij Finn) want daarna krijgen ze het enkel warmer inderdaad.
Hier geen uitrijvliegendekens, Jack doet niet veel van de vliegen en dazen
.
Morgen de dierenarts, spannend... vandaag mis stapte die zich even en liep toen even kreupel maar was gelukkig terug gedaan tegen dat we terug richting de weide gingen. In de weide steken ging ook vlot vandaag geen gebijt of gesteiger, 1x moeten omdraaien maar dat is nog het minste
.
Hier net rijles gehad instructeur zegt of veel oefenen komende week OF nog uren bijpakken en het examen uitstellen (heb nog 1 les en dan examen op zich). Nu wat ik ga doen is morgen naar 't centrum bellen om te vragen hoe lang ik op voorhand een examen nog kan laten uitstellen als dit 3dagen is oefen ik deze week veel (net parkeren geleerd) en wacht dan af wat die zegt tegen eind volgende les... maar als het een week op voorhand moet ga ik eerstdaags moeten beslissen of ik 't ga doen of ga wachten
Hier was het trouwens doenbaar van de warmte want hebben enkele keren even een onweer front over ons gehad dat scheelt. De momenten met zon waren wel énorm warm terug maar op dat vlak een dagje dreigende wolken en wat koele wind was zeker welkom
.