Nouw Ingrid.... jullie zijn van harte welkom hoor, wil ook wel zo'n mooie foto's!!! Knappe baby's Lies! hihihihi Dagmar zonder hoofd..... Ben ook zo'n stuntel met foto's maken!
Euhm... kweenie hoor.. Ben ff halfuurtje voeren, en de dames zitten alweer 2 pagina's verder Denise, die van Johnny is heul gaaf idd!!!!! Vette aftekeningen geeft hij door
Ellen, leuke foto's van de sneeuwtinks + Turboshet
Dagmar, ik ga ook een wijntje pakken. Of wordt het toch een portje? ....
krijg ook zin in drank door jullie.... maar heb nog geen boodschappen gedaan.... of heeft er iemand een reden om een fles bubbels open te trekken...? ghehehehe
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 21-12-09 23:36
_Rhiannon_ schreef:
Ik geloof dat er voor dat veulen ongezien 3000 pond geboden is, kan ook meer zijn.
Even filmpje terug gekeken 3500 pond werd er geboden Was ook even vergeten hoe lief ze naar de camera keek
grid
Geplaatst: 21-12-09 23:37
Zo ik dus ondertussen foto's uitgezocht en ingestuurd voor Puck ben benieuwd wat ze ervan maakt "verhaaltje" verzinnen is idd lastiger
Lies veel foto's in sneeuw zien zien verder weinig puf Ah daar zijn ze al haha wij kijken nu Topgear al op de BBC omdat de andere steeds weer herhalingen zijn
Als Say niet dragend wil worden ga ik ook maar eens met naar Engeland om iets uit te zoeken (alleen dan hopelijk wel voor beetje normaal prijs )
Chantal ook foto's samen met Chan idd benieuwd!! ah daar zijn ze al
Grit Vince is natuurlijk de mooiste maar vind Tom ook zo leuk en deze echt geweldig http://www.siebers.nl/ingrid/19%20dec%2 ... 0Vince.jpg en haha ik knipte idd wat rolletjes vol en vaak als ik 1 persé wilde ook altijd 2x knippen, maar ik leerde zo wel ze mooi in het midden en met horizon goed en op goede moment te knippen dus meestal toch de meesten wel gelukt (alleen sommigen dus dubbel ) ging toen vaak trouwens nog beter dan nu (stomme vertraging/ focus soms )
Ik ben nu dus altijd te laat voor aktiefoto's ik wil ook een supersonische snelle spiegelreflex *droomt verder*
Brr Marleen succes met uitlaten!! Alweer klaar en niet zo koud
Ellen moet foto's voor nieuw topic nog maken Puck moet helpen Haha Ellen dat heb ik bij ons in pension ook zo vaak gehoord en ook sneeuwfoto's
O ja Mirjam las nog je stukjes over rijden met dit weer enzo en bedacht ineens misschien is het een ideetje om keer slipcursus te volgen hebben John en ik ook gedaan en dat helpt eigenlijk best goed om te weten wat een auto doet op zo'n glibbermomenten enzo Wij gingen voor de lol maar was ook nog best nuttig leer je hoe de ABS werkt en wat je Juist Wel en Juist Niet moet doen en dat allemaal in Veilige omgeving Kijk zo gingen we rond (of had ik dit juist niet moeten laten zien )
Laatst bijgewerkt door grid op 21-12-09 23:38, in het totaal 2 keer bewerkt
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 21-12-09 23:37
Lucy_1 schreef:
Geloof dat wij samen nog maar eens naar Engeland moeten gaan Denise!
Ja overvallen we eerst even een bank Nee hoor het zijn prachtige dieren, maar way over m'n budget.