Ik kan me ook goed vermaken bij tuincentra . Je kunt er ook altijd leuke kadootjes vinden.
mnkortleve
Geplaatst: 10-09-09 18:06
eefje03 Wat misselijk zeg dat hadden ze zich toch ook wel wat eerder kunnen bedenken. O jee ze is ontplofd, ze zijn daar wel lekker wakker zeg was dat de vorige maand ook al niet zo?
_janet_ Dat is balen zeg dat je er zo'n last van heb gehad.
snowdon Even afwachten dus, of vond je het zelf al niets? Ben ook wel benieuwd naar de foto's.
draaakje Aardig dat ze wat hebben laten weten.
_Rhiannon_ Wat een ukkie zo op die foto.
Boncho Lekker plantjes geshopt.
Grit bekeuring.
Kom ik net thuis komt mijn oudste zoontje (5 jaar) er aan gelopen, mama de juf heeft me thuis gebracht. Ik ''en papa dan'', hij ''die was me vergeten.'' De juf had nog gevraagd aan mijn man of het de bedoeling was of hij alleen naar huis ging, uhm nee eigenlijk niet hij was de tijd vergeten. Ik zat op die verjaardag en dacht nog zou ik even bellen, nee dat zal hij toch niet vergeten, ja dus.
inderdaad super leuk dat ik te horen kreeg hoe het met Syl gaat. had wat foto's van Avelyn gestuurd. en super om te horen dat het goed gaat. lijkt al heel lang dat ze weg is, mis haar wel echt. maar zaterdag is het pas een week. gelukkig heb ik Efje. denk wel dat het geen jaren duurt voordat er een ander paardje bij komt, vind het maar stil en leeg. hoop dat het ijsje leuk is, zal wel. het enige wat ik op dit moment minder leuk aan haar vind ik haar naam
Wat fijn dat je al wat te horen kreeg over Syl Hoe heet dat ijsje dan waar je nu over nadenkt?
draaakje
Geplaatst: 10-09-09 18:18
Hala-stjarna Vallende ster als ik me niet vergis, of druipkol. Maar ze heeft geen aftekening op haar hoofd. Blijkbaar heet ze zo omdat toen ze geboren werd de fokken een vallende ster zag. Als Avelyn geen Avelyn was geweest had ze Ivannah geheten. Als ik deze merrie koop wil ik haar waarschijnlijk zo noemen, nu zeggen ze Hala, en annah lijkt daar wel een beetje op. Uiteindelijk word het dan toch Iva, past wel bij haar. Iva en Avelyn
Wat fijn dat het goed gaat met Syl. Dat is fijn om te horen.
Grit
Geplaatst: 10-09-09 18:20
Mooi Leon!!!! Chayenne heeft nog steeds een jong koppie, maar haar lijf is echt mooi aan het uitzwaren. Sierra ziet er ook heerlijk uit, zo'n knuffellijfje. En Snowdon is King van de heide
Ik zou het nooit gedurfd hebben, ze los laten op de heide, maar het geeft wel mooie foto's!!
avond allemaal, weer eens een teken van leven... alhoewel leven... ik slaap niet, overdag niet en 's nachts ook niet... vannacht ga ik weer mn nachtdienst in, dus wordt leuk
Leon wat een supergave foto's zeg! Ben ook benieuwd maar meer hoor! Die foto van Sierra dat ze zo over de heide spingt, gaaf joh!
Leuke dag gehad joyce?
Jeetje miriam, je zal wel lekker boos zijn geweest op je mannetje zal dat ook niet leuk hebben gevonden hoor.
Grit een bekeuring, bad girl!
Wat goed dat het lekker met Syl gaat, toch altijd fijn om te horen als je paardje ergens anders is heen gegaan. Iva vind ik ook wel een mooie naam.
Verder ben ik het kwijt... heb een kop zo groot als een huis geloof ik.
Heb wel foto's vandaag gemaakt bij Noa en Móhr, willen jullie die zien? Ik heb af en toe het gevoel dat ik hier alleen maar ben om foto's te plaatsen
Het 'onderwerp' is net zo leuk, da's nog altijd het belangrijkste
Leuk leuk leuk! Ik vind zijn koppie wel wat weg hebben van Gabriël
Grit
Geplaatst: 10-09-09 19:01
Bianca. Je dame en haar zoon staan er weer mooi op !!
Bekeuring is balen, maar voor het aantal kilometers dat ik maak, vallen mijn bekeuringen gelukkig wel mee. Probeer er altijd op te letten, anders ben ik onder werktijd mijn salaris al kwijt
Zoontje vergeten en door de juf naar huis gebracht . Ik denk dat Mirjam even flink gemopperd heeft op haar husband .
ik heb meestal maar 2 bekeuringen ofzo in een jaar, dus valt bij mij ook wel mee.
Hij is in principe verkocht, alleen moet ik de aanbetaling nog binnen krijgen. Deze week of volgende week zou deze binnen komen. Ik weet eigenlijk niet hoe lang dat duurt vanuit Duitsland. Ze zou het waarschijnlijk deze week overmaken. Maar ja eerst maar eens zien en dan geloven