[TI] [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] Kletsen over GH TI IC de paarden waar wij om geven 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:24

OI :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:26

Biancaa schreef:
Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week.
Maar ja dat is mijn mening :o

Ben ik het helemaal mee eens

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:28

haaaai :D

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:28

Alles goed :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:29

Prima naar omstandigheden whahaha

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:29

Mooi zo :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:30

EN met jou??

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:30

Ja eigenlijk wel :D Na t uitgaan zaterdag heb ik ineens fans _O- Voelt wel goed :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:33

Lekekr mannen fans??

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:34

Pradaatje schreef:
Ja eigenlijk wel :D Na t uitgaan zaterdag heb ik ineens fans _O- Voelt wel goed :D

haha :')

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:34

Haha ja :D Ik vind ze niet leuk, maar voelt toch goed dat ze wel proberen :D

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:35

Whahahha zo kan je het ook zien meid

Chanel_

hahahah joyce :P

Resi_lover

_O- :#

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:36

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:39

8 DAGENNNNNNNNNNNNN :D
Jaa heb er zo zwaar zin in :D

Ja toch. Ik lig toch nog wel op de markt :')

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:41

echt gaaf :))

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:44

:+ 49 :))
M'n vader is jarig, en nu zijn er allemaal mensen, gezellig joh.... kan niet eens normaal muziek luisteren, ze praten zo hard :P

Morgen valt Frans en Levens beschouwing uit 10 voor 1 uit *\o/*

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 22:45

Hahah _O- Gezellig he :D

Dat is lekker :D

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:11

Goeieavond!!

Mooie kamer en kleuren Janet!!

Prada fans!

Rest vergeten, het is te laat :roll:

Ik heb bij Vince zijn(0 grams) deken er van het weekend afgehaald. Hij is ook flink in de rui. Gaat wel weer vriezen 'snachts, dus maar wat extra voer geven.

Was ook alweer vroeg klaar, dus ik kon knollies gaan kijken met Grid. Er traint hier wekelijks een showteam met trekpaarden, maar kon nooit kijken vanwege mijn werk. Nu was het gelukt!
Leuk om te zien, ze hebben nu als act, tja, hoe heet het eigenlijk??
Er lopen drie belsen voor, 5 daarachter en daarachter nog een.
Op de middelste 5 belsen staan twee volwassenen, met op hun schouders een meisje. Die staat dus op zo'n 4 meter hoogte door de lucht :=
En dan nog in draf.
En er loopt een witte bels tussen :+: Zo gaaf!!

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-09 23:28

ben er ook weer ff heb de tinkers een handje biks gebracht en een aai over de bol. Toen de konijnen gevoerd. Onze vrouw heeft wss een miskraam gehad, ze had allemaal bloed plekken in haar stal.. Jammer maar helaas..

Daarna veulen friesje gekeken.. Oooh echt zo schattig.. Was echt een mooi ding.. Jammer voor de eigenaar dat ze een heel klein kolletje heeft maar ik vind het onwijs schattig. Had al een naam verzonnen: Dot (com) hihi maar zien of die door de selectie komt haha

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:20

Biancaa schreef:
Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week.

Ik weet heus dat je mij daarmee bedoelt

Denk je nou echt dat ik haar iedere dag ga rijden???
Nee, ik ga het langzaam opbouwen en heb alleen aan mensen gevraagd die fokken, want hun zouden doen, hun gaan hun paarden al inrijden met 2 jaar en 8 maanden.Dat had ik toen tegen jou gezegd. meer niet
Nou dat ga ik dus echt niet doen, zo gek ben ik nou ook weer niet, met 3 jaar ga ik eerst kijken wat ze van een zadeltje vind op haar rug enzz.En dan rustig aan opbouwen.

Dus vind niet leuk dat je me zwart zit te maken :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:30

Chantal : niet direct op de kast springen en dingen persoonlijk oppakken, zie het als algemene opmerking bedoeld, naar aanleiding van een bericht hier, en laat het van je afglijden :) Je weet zelf wat je van plan bent en hoe je dat gaat doen. Dat doet ertoe. Je hoeft niet gelijk op de kast te springen en jezelf uitgebreid te gaan verdedigen :)

Maar aan de andere kant vind ik ook dat Peet of Bianca bijvoorbeeld niet direct gelijk van het ergste moeten uitgaan en reageren alsof Chantal daadwerkelijk van plan is om haar paard met 3 jaar in te rijden en elke dag stevig te gaan berijden. Je kan dingen ook zeggen bij wijze van... Ik kan heel goed voorstellen dat ze denkt, bij alle berichten in dit topic van lekker gereden enzo, dat zij uitkijkt naar de tijd dat ze dat ook kan, en dat zal globaal over een jaar zijn geloof ik. Je hoeft niet altijd alles zo letterlijk op te pakken als dat er staat.

En al was ze dat van plan : haar zaken :)

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:37

Chantal1989 schreef:
Biancaa schreef:

Ik weet heus dat je mij daarmee bedoelt

Denk je nou echt dat ik haar iedere dag ga rijden???
Nee, ik ga het langzaam opbouwen en heb alleen aan mensen gevraagd die fokken, want hun zouden doen, hun gaan hun paarden al inrijden met 2 jaar en 8 maanden.Dat had ik toen tegen jou gezegd. meer niet
Nou dat ga ik dus echt niet doen, zo gek ben ik nou ook weer niet, met 3 jaar ga ik eerst kijken wat ze van een zadeltje vind op haar rug enzz.En dan rustig aan opbouwen.

Dus vind niet leuk dat je me zwart zit te maken :(

Hm heb ik ergens gezegd dan dat ik zeg dat je elke dag gaat rijden?? Dat zette je zelf neer? Ik zeg alleen wat mij het beste lijkt meer niet... Als jij Chanel lekker rustig gaat inrijden op jouw gemakkie, moet je dat gewoon doen. Dat zij ik toen al toen je dat zei over dat inrijden. Toen heb ik ook al gezegd dat het beter was als je zou wachten en niet met 2 jaar en 8 maanden al zou beginnen. Maar ook toen zei ik, het is jouw paardje dus als ji jdat wilt moet je dat doen. Ik geef alleen advies en mijn mening meer niet...

Ik zet hier toch niet neer dat je dat had geschreven of wel? Dat zet je nu zelf neer. Je moet zelf doen wat je het beste lijkt, dat doe ik ook met mijn paard.

Ik bedoelde het dus inderdaad gewoon algemeen, meer niet. Meer als reactie op dat je schreef over elke dag rijden. Is niet om je zwart te maken hoor!!

Chanel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-09 00:46

Biancaa schreef:
Hm heb ik ergens gezegd dan dat ik zeg dat je elke dag gaat rijden?? Dat zette je zelf neer? Ik zeg alleen wat mij het beste lijkt meer niet... Als jij Chanel lekker rustig gaat inrijden op jouw gemakkie, moet je dat gewoon doen. Dat zij ik toen al toen je dat zei over dat inrijden. Toen heb ik ook al gezegd dat het beter was als je zou wachten en niet met 2 jaar en 8 maanden al zou beginnen. Maar ook toen zei ik, het is jouw paardje dus als ji jdat wilt moet je dat doen. Ik geef alleen advies en mijn mening meer niet...

Ik zet hier toch niet neer dat je dat had geschreven of wel? Dat zet je nu zelf neer. Je moet zelf doen wat je het beste lijkt, dat doe ik ook met mijn paard.

Ik bedoelde het dus inderdaad gewoon algemeen, meer niet. Meer als reactie op dat je schreef over elke dag rijden. Is niet om je zwart te maken hoor!!

Ik ga het ook op mijn gemakkie doen.
En 2 jaar en 8 maanden vind ik ook heel vroeg dat ga ik echt niet doen, ik weet dat tinkers laat bloeiers zijn.
Over dat iedere dag was bewijze van omdat ik er gwn heel erg veel zin heb om op haar te mogen rijden.