Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Biancaa schreef:Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week.
Maar ja dat is mijn mening
Biancaa schreef:Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week.
Chantal1989 schreef:Biancaa schreef:Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week.
Ik weet heus dat je mij daarmee bedoelt
Denk je nou echt dat ik haar iedere dag ga rijden???
Nee, ik ga het langzaam opbouwen en heb alleen aan mensen gevraagd die fokken, want hun zouden doen, hun gaan hun paarden al inrijden met 2 jaar en 8 maanden.Dat had ik toen tegen jou gezegd. meer niet
Nou dat ga ik dus echt niet doen, zo gek ben ik nou ook weer niet, met 3 jaar ga ik eerst kijken wat ze van een zadeltje vind op haar rug enzz.En dan rustig aan opbouwen.
Dus vind niet leuk dat je me zwart zit te maken
Biancaa schreef:Hm heb ik ergens gezegd dan dat ik zeg dat je elke dag gaat rijden?? Dat zette je zelf neer? Ik zeg alleen wat mij het beste lijkt meer niet... Als jij Chanel lekker rustig gaat inrijden op jouw gemakkie, moet je dat gewoon doen. Dat zij ik toen al toen je dat zei over dat inrijden. Toen heb ik ook al gezegd dat het beter was als je zou wachten en niet met 2 jaar en 8 maanden al zou beginnen. Maar ook toen zei ik, het is jouw paardje dus als ji jdat wilt moet je dat doen. Ik geef alleen advies en mijn mening meer niet...
Ik zet hier toch niet neer dat je dat had geschreven of wel? Dat zet je nu zelf neer. Je moet zelf doen wat je het beste lijkt, dat doe ik ook met mijn paard.
Ik bedoelde het dus inderdaad gewoon algemeen, meer niet. Meer als reactie op dat je schreef over elke dag rijden. Is niet om je zwart te maken hoor!!