Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
We hebben er gisteren maar acederm opgedaan. Dat werkt vaak goed bij haar.
Ik eet het ook meestal met rookworst of met gehakt in ovenschotel.
Idd koolraapjes. Lekker! 

alles goed?
haha
hoop dat opereren niet nodig is...
Balen ook dat je zo ziek was vannacht. Fijn dat je gisteren wel van Fig hebt kunnen genieten.
gelukkig geen verhoging meer.. fjordkootje schreef:Calendula creme van VSM... eergisteren gesmeerd op een vervelend viezig wondje van een van de 2 weken geleden gecastreerde poezen. 't Is nu helemaal genezen. Lavendel wordt ook in een verfrissende benengel van Yves Rocher (gister gekregen) gebruikt bij bv moeie benen, zorgt voor betere doorbloeding. Betere doorbloeding lijkt me geen slechte eigenschap bij wondjes. Heel goed dat je naar de bestanddelen hebt gekeken, Jellie.
SuperRoos schreef:mooi dat die calendula van vsm zo goed werkte op het wondje van de kat, met lavendel dus, heeft hele goede eigenschappen en mag als 1 van de weinige olieen ook puur op de huid, goed voor hoofdpijn, brandwonden en slapeloosheid
had eens een brandwondje, 2 cm ofzo dus viel mee maar wel erg lelijk, drupje lavendel erop, na 3 kwartier was het een klein rood vlekje geworden...

fjordkootje schreef:fjordkootje schreef:Calendula creme van VSM... eergisteren gesmeerd op een vervelend viezig wondje van een van de 2 weken geleden gecastreerde poezen. 't Is nu helemaal genezen. Lavendel wordt ook in een verfrissende benengel van Yves Rocher (gister gekregen) gebruikt bij bv moeie benen, zorgt voor betere doorbloeding. Betere doorbloeding lijkt me geen slechte eigenschap bij wondjes. Heel goed dat je naar de bestanddelen hebt gekeken, Jellie.
Heb hier het tubetje
Calendulan creme van VSM
Calendula in cremebasis met gezuiverd water, decyloleaat, cetostearylalcohol, ceteareth 20, sorbinezuur en eucalyptusolie.
Hier zit dus geen lavendel in.
(miss vernieuwd product)IndianaJones schreef:haaaai allemaal.
even een vraagje...over websites maken. Volgens mij hebben een aantal van jullie ook een website gemaakt. Ik maak ze in frontpage.
Nu heb ik een cd met van die standaard opmaken voor websites. Maar ik zoek eigenlijk meer of andere. Hebben jullie daar ervaring mee??? En weten jullie waar ik zoiets kan vinden?????
. Nu kan ik aan behaviour gaan beginnen.
drinken
) ook altijd maar heel moeilijk drinken, dan hapt ze ook altijd water ipv gewoon te slurpen. Amanda drinkt in de wintertijden ‘gewoon’ heel erg weinig.
Al mijn opdrachten zijn nu uit handen, verslagen praktisch af. Wacht enkel op medestudenten voor hun verslagen voor de bedrijfs- en functievergelijking…