Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
. Heb de andere alvast gewaarschuwd dat het kan dat die het morgen gewoon terug opnieuw probeert
. 

Was een hele gave hihi

wow..
. Zo he halve dierentuin inderdaad
.
. Cup zijn achterste en staart ook terug gedaan (meneer had wat last van zijn darmen gehad zag ik) maar Cup is daar allemaal niet meer van onder de indruk
.
. Als alles goed is gaan de ballen er af
. Ik heb geen moeite met hengsten en hormonaal gedrag corrigeren maar zij wil 'm eventueel houden na de zomer en durft dat minder. Ze doet het wel hoor al beter maar de reflexen zitten er nog niet in. Heb verder zeker geen klagen van de inzet. In de weide steken blijft een puntje waarop die durft te gaan duwen en bij corrigeren steigeren ik heb daar terug aan gewerkt en kon na 10minuten met een los touwtje er naast lopend de weide in, zonder dat die begon te duwen
. Bij het terugsteken na de filmpjes haar laten doen en was die ook terug braaf, hopelijk morgen terug
.
.
. 

Indien die gecastreerd wordt komt die enkele dagen daarna naar hier en dan werken we aan de eventuele tekorten, afvallen en opvoeding
.
een foto van een gsm, stoere kerel