mnkortleve schreef:pppfff daar ben ik te oud voor. Smoesjes! Denk dat je juist in de 80's in de kroeg hing dus dan is zo'n feestje helemaal super!
snowdon schreef:Dan trekken we aan elkaar op Denise... volgens mij stort ik ook in op n gegeven moment Ik doe mezelf en jullie daar echt geen plezier mee
Lijk me best lachen, maar best een stukkie rijden en ik zie hopeloos in het donker en dan om nog heel laat terug te rijden.
Grit schreef:De mannen dan he Ellen, ik ga dan hitsig in het rond springen Dan sta ik als eerste buiten denk ik *oew ik maak geen vrienden*
Grit schreef:De mannen dan he Ellen, ik ga dan hitsig in het rond springen Ow god doet Carlo dan mee? is dat jullie paringsdansje?
Flauw hoor Denise en Mirjam!Ik zou eerlijk gezegd ook al de neigingen hebben om terug te krabbelen.... Maar heb al betaald, stok achter de deur
mnkortleve schreef:Lijk me best lachen, maar best een stukkie rijden en ik zie hopeloos in het donker en dan om nog heel laat terug te rijden.Mijn nieuwe bank ligt heeeeerlijk
Nee Leon, jij gaat ook mee Jij hebt Arjan nog die meegaat Ellen en ik moeten het zonder bekenden doen.. Lukt ons best, he Ellen ?Mirjam, je kan best mee terugrijden heur, drop ik je bij Ellen Dan neem ik wel Eriks slee mee
snowdon schreef:Flauw hoor Denise en Mirjam!Ik zou eerlijk gezegd ook al de neigingen hebben om terug te krabbelen.... Maar heb al betaald, stok achter de deur serieus??
Puchje schreef:Nee Leon, jij gaat ook mee Jij hebt Arjan nog die meegaat Ellen en ik moeten het zonder bekenden doen.. Lukt ons best, he Ellen ?Als ik het zo hoor, hoop ik dat er geen bekenden zijn
Stelletje nachtbrakers Morgen het Feest? Hier druk geweest, dus weinig tijd gehad voor bokt of wat dan ook... Knuffel en beterschap voor de zieken!
Zonder bekenden Puck? Wie zijn wij dan? Ja Ellen Moe enzo... en uit conditie schaamtes enzo.... twijfels en andere angsten....
snowdon schreef:Zonder bekenden Puck? Wie zijn wij dan? Ja Ellen Moe enzo... en uit conditie schaamtes enzo.... twijfels en andere angsten.... komt wel goed schatje