Wat een heerlijk koppie heeft gaapje toch, en wat een reus staat ernaast
LBLGypsyCobs
Geplaatst: 10-09-09 17:39
snowdon schreef:
wat issie klein
Ja geweldig he ben ook ineens niet meer zo in paniek van hoe hoog Gaap wel niet wordt
Boncho
Geplaatst: 10-09-09 17:40
Een knuffel voor Janet en Inge!! Hopelijk snel geen last meer Janet en inge hopen op snel een andere baan!
Leon, ik heb ze ook niet gezien....... Ben wel erg benieuwd hoor! Weet niet zo goed wat je van het gesprek moet denken?
Leuk dat jullie al wat gehoord hebben van de nieuwe plek van Syl en Gaapje!
Net terug van de intratuin! Helemaal geslaagd! Vriend heeft aantal nieuwe planten en ik ben geslaagd voor de cadeautjes en wat lieve kleine plantjes voor op de slaapkamer!
Hier ook hoor, wil ook weer planten binnen... staan er veels te weinig... en voor in de tuin moeten er ook nog genoeg Maar centjes he
Grit
Geplaatst: 10-09-09 17:45
Ik heb de foto's ook gemist. Leon wacht het beste moment af om ze ons te showen En het gesprek nog even laten bezinken. Qua gevoel over hoe het gesprek ging of inhoudelijk of het werk iets is??
Janet , hopen dat het heel snel weg trekt!
Inge, jij hebt je portie sj*t wel weer binnen voor een tijd . Ik zou daar echt van worden dat je steeds om je verdiende geld moet gaan vragen. Ben wel iets milder gestemd over het laten meelopen. Denk dat ze dit met goede bedoelingen hebben gedaan, zoveel kun je niet profiteren van een onbekend iemand die een dag mee loopt. Ze kunnen er ook extra werk aan hebben. Maar wel balen dat je niet aangenomen bent
En Grid is weer terug . Gelukkig vond Say je wel de moeite waard om te komen begroeten maarja, gras.... En heel goed nieuws over jullie vriend
Maartje, fijn dat het goed gaat met Syl!
En Bravour gaat ook de goede kant op (heel fijn) en nog hulp bij mevrouw eetgraag.
Wat staat Gaab er schattig bij Denise . En je kunt weer wassen
Verder weer ik het ook niet meer
Grit
Geplaatst: 10-09-09 17:46
Centjes...... ik kreeg een sms binnen dat ik een bekeuring op moet halen bij de planning. Weet nog niet van hoeveel
En wie komen er morgenvroeg (heeeeeeeeel vroeg, 8.00 u ) aan op Schiphol
Ik heb nu voornamelijk cadeautjes gekocht hoor!! Daar krijg ik het meeste geld ook nog van terug! Meestal ga ik ook geen 2 keer in 2 weken tijd.... Vorige week ging ik met een vriendin mee die dr huis gezellig wilde hebben voor ze gaat bevallen!! Hihi en nu dus met een vriend. Maar blijft ook lastig om de portemonnee in de zak te houden!