ik vind het lime groen een erg mooie kleur voor mijn slaapkamer, staat lekker fris. Meerdere mensen dachten dat het veel te fel van kleur werd. Maar heb de rest wit gelaten (mijn tv kast en nachtkastjes heb ik ook wit geverft). al mijn foto lijstjes, spiegel, bedlampje heb ik zilverkleurig. Heb ook net een nieuwe lamp gekocht. Hij heeft de vorm van een grote gloeilamp, en van binnen zit ijzerdraad wat opgekruld is.
leuke foto zeg! Wat is Amy schattig met dat tongetje eruit Had jij trouwens al een bril?
Ik heb net trouwens super gereden. Eerst in het weiland. Toen even aan de hand gestapt op de akker naast ons, die nog niet geploegd is. Dat vond Ziggy niet zo eng. Dus ik erop gestapt, en over de akker gestapt. Hij was erg onzeker, arme ventje waggelde erover Maar na een paar rondje gestapt te hebben ontspande hij mooi. Daarna ben ik eraf gegaan. Wilde het graag goed afsluiten.
Goedemiddag! Wat een weertje...... Janet leuke kamer! Sita lekker middagje gehad! Leuke foto's!
Heb met mn bitloze hoofdstel gereden, en wat ging het goed, volgens mij is ze nog nooit zo relaxt geweest Toen Mariska ons zag zei ze zelfs, wow dat ging lekker, zag er heel goed uit zeg! Ben trots op mn meisje Zeg ik wel vaak he de laatste tijd?
Heb trouwens dr deken afgehaald, ze had een 0 grams op. Maar ze verhaarde echt te erg!
Melby en Kanyana staan ook al lekker zonder deken. Hier was het vandaag eindelijk mooi weer! Heerlijk zonnetje en een blauwe lucht, dus Gryf heeft ook lekker zonder deken gestaan. Volgens mij vond ze het heerlijk!
Voel me nog steeds hondsberoerd... Denk dat ik na het eten maar even een buitenritje ga maken, misschien dat ik daar wat van opknap.
Zo ben net pas thuis. Eerst peentjes en appels gehaald voor mutsie, daarna naar stal, lekker laten rennen in de bak gepoetst kwam weeerrrr heeeeellll veel haar los. Ze was weer lief vandaag, heeft een tijd gehad met steeds happen in me
Jammer dat ik nog steeds niet kan rijden mis het zo erg en dan lees ik iedere keer leuke rij verhalen Maarja nog iets meer dan een jaar dan kan ik ook iedere dag gaan rijden
Leuke kamer janet en lekker gereden Prada ook lekker in de rui en bitloos gereden Hopen dat je je vanavond beter voelt na het rijden Sharianne Sita leuke foto's van amy Bianca druk weekend gehad en ook lekker gereden op noa
Gafe kamer Janet leuke foto's Sita whaha, verhaart Prada, Joyce
Iedereen die het nodig heeft:
Biancaa
Geplaatst: 17-03-09 22:08
mijn smileys doen het nieeeeee
Wat een lieve foto van jullie Siet
Janet gave gordijnen, passen mooi bij je kamer!
Prada is lekker aan het verharen, ga je er een kussen van maken hihihi
Je kan een tinker het beste met een jaar of 3 en een half gaan inrijden. Ze groeien namelijk tot een jaar of 6 (meesten zelfs langer) door en anders vergal je de rug en benen. Inrijden dan dus beperken tot zadel op de rug, beetje opstappen en afstappen. Rondje rijden en meer niet, dus hooguit 20 tot 30 minuten per week. Maar ja dat is mijn mening
Oh ik kreeg net trouwens een mailtje van mijn hoefsmid, of Noa spierpijn had van het bekappen, want zij had dat wel