Ben benieuwd wat de DA zegt, Siet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sita_ schreef:Je vind ze toch niet..Ze staan veels te afgelegen..
snowdon schreef:Heb je in frankrijk gewoond dan?
Ben benieuwd wat de DA zegt, Siet
Sita_ schreef:Laat bem bem dan maar weer alleen.. Neem die dan ook gelijk mee..
_janet_ schreef:ik ben altijd een blokzieliger geweest.
(naja geen echte mijn vader komt uit sintjansklooster, en ik ben nog niet in de kolk gevallen dus mag me geen echte blokzieliger noemen(gelukkig))
snowdon schreef:Kom ik aan met m'n Oosterhout - Etten-Leur - Dronten - Horst - Ermelo - Etten-Leur - Oosterhout (en straks ....?)Ben meer een binnenlandhopper
cp112 schreef:Mijn Opa is een echte blokzieliger, heeft ook samen met zijn broertje in de Kolk gelegen, ze hadden een huis aan de kolk geloof ik.
snowdon schreef:Kom ik aan met m'n Oosterhout - Etten-Leur - Dronten - Horst - Ermelo - Etten-Leur - Oosterhout (en straks ....?)Ben meer een binnenlandhopper
cp112 schreef:En als het past stop ik Amy in de kofferbak, past wel mooi bij Guus![]()
_janet_ schreef:cp112 schreef:Mijn Opa is een echte blokzieliger, heeft ook samen met zijn broertje in de Kolk gelegen, ze hadden een huis aan de kolk geloof ik.
Mag ik vragen hoe hij heet, mag via pb hoor. Gewoon intresse
kuzznathalie schreef:Je hebt nu toch een mooi plekkie? Zou nu niet meer hoppen als ik jou was...
snowdon schreef:Alsjeblieft niet zeg haha