Wij kijken hier altijd samen buiten naar het vuurwerk, maar dat is anders als in de stad denk ik Wel heel sneu, misschien kun je voor volgend jaar oefenen er zijn van die vuurwerk cd's op de markt. Verder gordijnen dicht en radio aan denk ik maar. Sterkte alvast!
rommulus
hmm onze honden vinden vuurwerk ok niet leuk maar eng vinden ze het ook niet
en eh leon geeft niet hoor voor het zelfde geld was ie op een ander plekkie geboren had ie grote kans op een veel minder leven hij heeft het toch goed gehad dan
iewiewiew een kalkoen. Ik als groot dier liefhebber, heb een bloed hekel aan kalkoenen. Dat gekukel van ze blehh... Je bent niet de enige sita. Mooie sfeer plaatjes trouwens sita. TK met twee tennisballen in haar nek, ik zie er inderdaad al twee honden aan hangen. grr arm hondje, in 1 keer zo bang.
ik snap echt helemaal niks over dat geklets over kalkoenen en ballen??
ik heb ff een vraag: er staat in de Battie iets over een paard Bram.. maar ik kan echt niks vinden over hem op internet... kennen jullie hem en weten jullie iets over hem?
Is weinig op internet te vinden over Bram, maar wat wil je weten? Hij staat in Elshout, is de grootste goedgekeurde tinkerdekhengst binnen de benelux (mssn zelfs europa?) met zijn 1.67m en hij heeft erg lange benen en onderhals, maar dat laatste schijnen velen niet erg te vinden Is wel erg mak en heeft jarenlang een beetje verstopt gezeten, is nu 2 x op de hengstenshow geweest. Misschien komend april wel weer! Owja zijn moeder loopt ook daar ergens rond, was op dezelfde keuring als mijn ruin, wel leuk merrietje... maar gek genoeg helemaal niet zo groot
Laatst bijgewerkt door snowdon op 30-12-07 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt