Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Spetter schreef:Balen Des! 1 Troost, als ie in de bovenste la lag zat alles er onder.
Leon Misschien heeft hij zich verstapt of zo? Anders effe dierenarts bellen.
Wenk, lekker gereden dus, nu al bedje in? Ikke trouwens ook, maar dan voor de buis. Kan niet op bankje hangen omdat ik geen bank heb op mijn open vloerDus lekker bed in de zitstand en voor de buis. Heb nergens meer zin in voor vandaag! Ben moe en koppien, vrouwekwaaltje he.

Jellie schreef:FK, ja idd zalf met calendula van weleda.
WenK schreef:ik rijd wel wat vaker langs tegen die tijd en ik denk niet dat ik dan de enige zal zijn die dat doet...

Arm dier trouwens op stal... Heel arm dier... 
Ik heb ook 8 van die witte Oslo-Gamma boekenkasten vol met (kinder)boeken
Alleen zijn ze bij jou wel allemaal van gelijke hoogte 
Lüllig van je auto zeg!
Ik ben zelf ook vroeg begonnen.. Maar dit?
en Amanda kende ook alleen maar voetjes geven toen ze bij me kwam van vorige eigenaars. En meer ook niet, maar zij kreeg alleen hooi en gras, en was wellicht wat makkelijker van karakter... Ik legde bij Isa ook altijd de borstel op haar rug, en het enige wat ik haar bewust heb aangeleerd is voetjes geven, dat vond ik belangrijk. De rest... mwooh.. het wandelen een beetje, enge dingen snuffelen, maar lang niet zoveel en frequent bewust wat doen.
Toen heeft het hier vreselijk geregend de eerste twee weken, en daarna stonden ze samen. En dat ging langzamerhand beter, en uiteindelijk waren ze beiden beetje aan het moederen/ waken over Belletje
Veulen.. pfff... ik geloof ook dat die er hier met een goed half uur eruit was. Om kwart over 6 werd ik wakker van birth-alarm en mijn vader die mn kamer ingerend kwam. Toen was het hoofdje er enkel uit. Dewi is bezig! Wezen kijken, Leonoor gesmst (die gelijk met haar weeën stopte
) en om half 7 was het er helemaal uit en af... Toen zagen we de wolken eraan komen. Pa veulen opgetild, ik Dewi wat afgeremd (zodat ze mn vader niet omver liep). Veulen op stal gelegd, bij-opgestrooid. En toen begon het te hozen...

Veulen was 10 dagen "te vroeg" is met 322 dagen geboren geloof ik. Moet ik nakijken hoor.
Hoefzweer? Hoe reageert hij op palpatie?
Mag ook wel, deadline is 2 december
Vanmiddag nog een hacker gehad, pc liep ineens op vast-en-veilig. Maar mooi dat ik wel bijgewerkte stukken kwijt was...
Eehmz... straks filmpje kijken

Was makkelijk klaar. Morgen eet ik knolletjes met een bal gehakt
Balen voor de fries van je vriendin 
Wat fijn dat ze lekker op dit bitje ging kauwen.
En ook nog beter bericht over je doggie. Succes met de controle.
, Hoop voor het paardje dat het snel beter gaat. Hij is nu in goede handen gelukkig....
Heeft zelfs de laatste paar minuten aan de teugel gelopen met dat korte nekkie van hem, en das zo'n lief gezicht
Ik eet zuurkoop alleen in de stamp met saucijs (kook ik op de zuurkool mee) of rookworst, of knakworsten).
SuperRoos schreef:marcella, hihi hij voelt zich alsof ie op strafkamp met een flink dieet is dus, ahhh ff wennen moet ie, hij zal zelf ook wel merken dat ie beter in zn vel gaat zitten