. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en vind ook niet dat Zac dan wat hoeft te doen, dus krijgt ie weer vakantie behalve wat wandelen en afspuiten/rollen. Haha.
. Voor Jack ook trouwens....

Het stond hem zo mooi! Dekje en hoofdstel zijn ook besteld. Nu alleen een bitje (moet echt even zeker de maat hebben) en dan heb ik z'n spullen bij elkaar. Dan moet ik nog mijn eigen rijkleding bij elkaar kopen. Maar nu even eerst geld in wat lessen investeren. Even goede begeleiding zoeken en ik dacht een bijrijder te zoeken voor hem met ervaring die hem een paar keer in de week wilt berijden zodat ik er dan alleen tijdens les op kruip. Maar ik kan pas zoeken als ik zeker weet dat het zadel ook echt past. Dus daarom ben ik extra nerveus
Ik hoopte op een lichtbruin zadel, anders werd het een donkerbruine tekna. Maar ik kon het niet laten... Heb deze gekocht

Inmiddels niet echt kuikentjes meer te noemen:

) maar bon we zijn dan ook nog maar de 2de dag terug bezig samen en mijn moeder was er ook deze keer niet bij om me tips te geven dus zal ook wel aan mezelf liggen hoor
Maar desondanks deed hij het super en heb ik gewoon genoten wat ik nog altijd het belangrijkste vind
ik voel dat ik eigenlijk voor mijn eigen rijhouding vaker met Jolly zou moeten rijden, hij is een echte leermeester voor mij! Bij hem moet ik wel met mijn benen rijden en meer letten op mijn houding en dit doe ik bij mijn eigen merrie Dusty veel te weinig naar mijn gevoel omdat ik Dusty enkel recreatief rij.
.
.
. Met zijn leuk oortje!
. Naar een super thuisje ook, meisje heeft haar konijn 8 jaar gehad toen ze het heeft moeten laten gaan, heeft 'm laten cremeren en werd benaderd door haar buurvrouw of ik nog eentje had
. Dus nu juist 1'tje gehouden uit het eerste nest maar voor de rest zijn ze allemaal vertrokken. Nu ook geld genoeg van de verkoop om 3 nieuwe rennen te maken (1voor de meiden, 1voor de ventjes en 1 voor mijn andere volle ram).
. Pony volledig aan het flippen uiteindelijk de weide en de staldeur opengegooid want Cup had er ook al last van en ik ben ook gestoken dusja