Ik raad frontline echt af boor teken, het werkt maar een maandje. En het hele frontline werkt niet meer na behoren, veel vlooien kunnen al tegen het middel. Voor vlooien zou ik practic aan raden.
En om extra bescherming tegen teken, de scalibor band. Kost rond de 15 euro, maar werkt een half jaar tegen teken. Heb het vorig jaar zelf gebruikt bij Sem, en het werkt echt super. Ze heeft geen 1 teek gehad.
ik kreeg met een smsje van een vriend dat zijn eerste veulen van dit jaar is geboren. Een fries merrietje.. Vanavond ma even kijken denk ik. Schattig.!!
timokyana
ik heb frontline ook atijd gebruikt, dacht dat het voldoende werkte. Totdat ik practic had gebruikt. Ik dacht dat Sem af en toe nog gewoon aan het krabben was. Maar toen ik practic had gebruikt, krabte (goed nerderlands???) ze helemaal niet meer.
Er zijn trouwens nog meer middelen op de markt, ook waarmee je kan ontwormen en ontvlooien door een enkel pippetje in de nek (volgens mij heet dat advocate als ik goed heb)
Hier ook weer een teken van leven, pff ben op. Heb een druk weekend en maandag gehad. Zaterdag de vewrjaardag van Mich gevierd, maar eerst moest ik een voordracht houden voor ouders van overleden kindjes. Ik ben voorzitster van het kaartenteam van Stichting Lieve-Engeltjes. Daar doe ik dus heel veel vrijwilligerswerk voor en dat moest ik zaterdagochtend uit gaan leggen. Is best wel emotioneel beladen en dat kost me dan veel energie.
Daarna dus naar de moeder van Mich want daar vierden we de verjaardag (wij wonen in een portiek dus daar kunnen de oudjes niet de trap op). Is best laat geworden, we waren pas om 1 uur thuis. Zondag uiteraard weer de hele dag op het voetbalveld gezeten, pfff nog vermoeiender.
Maandag met mijn schoonmoeder naar het crematorium gegaan, haar stiefdochter wou graag het as van haar vader nog zien. Ik ben maar meegegaan voor mijn schoonmoeder. Daarna mijn zwager opgehaald van zijn werk, alles thuis afgezet en daarna ben ik naar Noa gegaan. Ik heb lekker 2 uur buitengereden met haar, ik wilde echt even al mijn gedachten verzetten. Het was echt super ondanks dat ik alleen maar in een woonwijk kan rijden of langs een drukke weg. Noa ging dapper weer over alles heen en langs alles. Ik kan je zeggen dat mijn hoofdpijn echt was vertrokken en ik het 's nachts eindelijk super geslapen
Maar helaas wel weer opgestaan met migraine, zelfs zo erg dat ik duizelig was en elke keer omviel
Nu staan er 3 lekkere mannen ier te darten, Mich had voor zijn verjaardag een dartbord gekregen, deze is vandaag opgehangen en de heren zijn er niet van af te slaan... ach lekkere kontjes kijken met koppijn is zo erg nog niet
Ik moet zeggen, ze waren niet de goedkoopste gordijnen. Maar het is mooie dikke stof, laat bijna geen licht door en ze zijn nog helemaal niet verkleurd door de zon. Dus het was het geld wel waard.