Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
grrr schreef:Sita_ schreef:
He wat balen van Bannie Marleen..
Ik denk ook echt dat een deken inderdaad de enige optie is om het draagzaam voor hem te maken.. Voeding etc. lijkt me geen invloed hebben, de mugjes enzo waar het meestal door komt kijken daar immers niet naar..Ik hoop dat je gauw een oplossing hebt!
Voeding heeft wel degelijk (bewezen) een grote invloed hoor! Maar uiteraard blijft het zo dat hij allergisch is voor die rotmugjes, en dat kan ik niet meer over doen gaan. Maar kan de omstandigheden voor hem wel zo gunstig mogelijk maken.
Hij ziet er nu nog mooi uit hoor, manen zijn vrij dik bij hem, dus echt niet helemaal weg, staart ook niet, maar het is al wel goed te zien en voelen... en meestal wordt het natuurlijk alleen maar erger.
En met smeerseltjes enz. ga ik echt niet beginnen, geloof ik ook niet in. Verzachtend misschien, maar geen oplossing. We hadden vroeger thuis twee eczeemfjorden, was echt een ramp! Zoveel geprobeerd! Maar idd, vooral al die zalfjes/spraytjes enz., helpen natuurlijk niet.