Met waterhindernissen zal ik niet ver komen vrees ik
Feike wil echt niet in het water
watje Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Feike wil echt niet in het water
watje 

.
.
< kwam al bloed uit bij sommige). Nu was 23/24km (routeyou zegt 23,3 maar endomondo zegt altijd meer...) en dat afgelegd in een kleine 2u30 tijd
.
. Wat hou ik toch van koudbloedjes op zo een moment
.
. Dus enige optie is s'morgens dan maar heb jammer genoeg vervoer nodig naar hem, hopelijk hebben broertje en zusjes nog enkele dagen school zodat ze mij rond 9u s'morgens naar daar kan brengen dan is het nog doenbaar van de hitte.. anders zal het direct een eind wachten zijn want in de middag met zo een hitte gaan rijden vindt ik oneerlijk voor Jack. 

ook geoefend met met een cape rijden want voor een verrassingsfilmpje voor vrienden hun trouw moet ik als eem prins op Jolly galloperen. Hij keek wel eerst vreemd maar we hebben het gedaan! Toppaard! Morgen ook buiten oefenen want een prins rijdt natuurlijk niet in een piste
haha

ik ben dus de stuntvrouw
geweldig dier is het toch, denk niet dat je dat met elke hengst kunt.. normaal ging ik eerst met mijn merrie Dusty proberen maar een paard als Jolly komt wel stoerder over natuurlijk omdat hij meer heft met zijn benen enz. dus ik dacht ach ik probeer het gewoon
achteraf gezien denk ik zelf dat Dusty eerder zou geflipt hebben op die cape

volgende keer camera meedoen