Heb op je topic gereageerd Lois Lois geweldig die uitspraak
Geen idee wie het is Puck Edit, gelezen wie het is
Dagmar, leuk dagje A'dam gehad
Leuke foto's Desiree
Mirjam heerlijke foto's van je kudde
Denise
Banbay bij Kim Ben wel erg benieuwd naar de eerste foto's
Grid, niet gereden
Arme geiten idd
Heey Eef Clover
Oeee, lekker Denise Brownie's
Ben weer bij
Heb ook een leuk dagje gehad vandaag Eindelijk foto's van mij en Chan samen Ben nu ff de baterijen aan het opladen of vanavond nog de foto's en anders morgen
Ben niet bijgelezen... Heb er ook geen puf voor.... Net heel veel foto's zitten bewerken.... Paarden in de sneeuw, je kan er geen genoeg van krijgen.... Maar ik zal toch wel weer blij zijn als ik normaal naar het dorp kan....
sneeuw met paarden is idd heel mooi! en het blijft maar doorgaan he, al heb ik er nu ook wel lichtelijk genoeg van hoor, de sneeuw anderzijds vind ik de weides prachtig nu, als het straks dooit is het weer 1 zwarte bende.
Grit
Geplaatst: 21-12-09 22:33
Chantal, fotoooooooos
Lies. Ook mooie sneeuwfoto's gemaakt!
Puck, alle 100 En zelf ook wat insturen!
De laatste reeks
Tom
Check het tongetje
Tandencontrole Het zijn echt vriendjes hoor
Hop, hop
M_D_H
Geplaatst: 21-12-09 22:34
maar iets simpels is om de een of andere manier altijd vet moeilijk
Precies MDH, iets moeilijks is soms makkelijker... hihi! Ik zat al in pyjama, maar Mees is naar bed moet er vroeg uit, dus ik moet nu nog pensionhonden uitlaten, en probeer het romantische van wandelen in de sneeuw in te zien... brrr.
Ik wil heb een kodak moment in gedachten, maar dan moet ik er wel ff iemand bij hebben met camera!! en iemand die Niamh vasthoud.... want ik wil een kunstje doen, maar dan heb ik wel hulp nodig, anders gaan er ongelukken gebeuren.... dus ehhh Puck, is ook in je eigen belang dat je snel naar Niamh komt kijken! hahahaha