Mijn broer zit in de RTK-GPS, da's dus voor precisie-landbouw. Gewoon káársrecht planten en zaaien, afwijking van 2 cm. Ik blijf het zeer fascinerend vinden.
Ja dat snap ik, ik vind het ook prachtig om te horen en te zien van jullie. \Zo zie je maar hoe ver alles veranderd is . Vroeger met paard en boer nu alles zo precies met een staal monster
Met GPS? Over 300 meter rechtsafslaan aub. Ongelooflijk die techniek! Heb ooit nog eens met een wedstrijd meegedaan, moest je met je paard en ploeg een zo recht mogelijke ..... weet niet eens meer hoe het heet, maar goed een zo recht mogelijke geul maken. overigens niet met Niamh hoor! hihi
op sbs 6 was iemand met een tinker voor hollands next topphorse
timokyana
Geplaatst: 17-03-09 09:13
goedemorgen,
Volgens mij word het heerlijk weer vandaag,vanmorgen al lekker met zonsopgang door de mist de honden uitgelaten.Zalig! Krijg echt de lentekriebels ervan
Janet gister nog lekker op ziggy gereden
Knappe maximus voorbij zien komen
wilco @ work
Verschrikkelijk van die kerel waar die fries vandaan komt, zo een zou je toch....
peet
ellieelende: lekker gesprongen kyana is juist bang voor de balken,lijkt er echt helemaal niets aan te vinden.
Bij het loonbedrijf waar wilco werkt, doen ze ook veel op gps. Vooral het zaai werk. Maar wilco is nog van de oude stempel. Hij en zijn broer zijn de enige die zonder gps kaarsrecht zaaien. Ze hebben ook vee vaste klanten die telkens weer op hun vragen. Hij is er trots op, tot irritants toe, in de zomer moet ik altijd mee langs zijn gezaaide stukken rijden