Shiloh is leuk!
Als mn broer een kindje heeft (niet dat zn vrouw al zwanger is)wil ik ook wat kleins kopen voor het jonge grut. Een shetje of een welsh A. had een varkentje ook wel leuk gevonden. Van die kleine hangbuikies, wij hebben jammer genoeg al teveel beesten. Hoewel nu met 1 kat minder ik het wle merk. Als ik buiten kom blijf ik maar naar Bluf roepen. Beestje is 5 maanden en at nog muisjes van mams
Moeders weet wel wat een gevarieerd dieet is. Gister had ze een muisje en een bosje gras mee naar huis genomen.
Veulen namen, wij stonden 's nachts nog over Dalton zn naam te discusiëren. Eerst even gedacht dat het een merrietje was, toen waren we op Dunja uitgekomen. Ik heb voor hem ook heel lang met de naam Dribbel gelopen. Maar dat is schattig totdat ze groter worden. Voor Dabado was het makkelijker, die naam had ik al heel snel. Ooit met een paard gewerkt dat zo heette en het bleef hangen. Het bekt ook lekker met een boel afkortingen (Dabje, Doetje). Angel is trouwens gedegradeerd naar de naam Grietje. Met namen heb ik meestal iets van dat die wel komen als het beestje er is. Er zijn hier maar weinig beestjes naamloos gebleven.
Oh volgens mij ben ik de helft vergeten... Lees vaak kleine stukjes bij zonder te reageren. Hierdoor vergeet je wel vaak wat er allemaal gezegd is.