[TI] [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [HK] The gypsy across’diary’s; full of nonsense and serious

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:58

Ja! Dus ik kan ook gewoon in het weekend blijven kletsen Clown
Maar k ga slapen! Morgen weer vroeg eruit! Moet half 10 beginnen Slapen
Doei! !
Van half 10 tot 5.. Met uur pauze Slapen

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:59

Truste.. Kga ook zo naar bed.. Doei!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-07 22:59

Ik ga ook eens douchen Gaaaap

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 09:25

goedemorgen allemaal.
Zag een erg leuke bonte shet voorbij komen, dacht al wel Knipoog
Siet van stoel gevallen Clown en op prada gereden.
Zijn er foto's gemaakt of heb ik erover heen gelezen ?

edit: vanochtend zijn er van vriendin haar paard foto's gemaakt. Beide achterbenen spat geconstateerd. Ze geen nu overleggen over hoe en wat. Pff moet je toch niet aandenken....

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 10:12

goeiemorgen!!
Shiloh is schattig zeg!! eindelijk bekend wat het nou dus was Lachen

Sita op prada gereden, leuk zeg! Lachen

Over veulennamen, ik heb niet speciaal iets met letters eigenlijk. Ik kijk gewoon rustig verder mischien loop ik dr wel eens tegen aan.

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:21

Wat een scheetje is Shiloh. Gefeliciteerd Snowdon met je nieuwe aanwinst.

Goedemorgen trouwens.
Sita op Prada gereden. Leuk.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-07 11:27

Goedemorgen!

Iedereen gefeliciteerd met dierendag Haha!

blackstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:28

Gaat hier iemand nog iets speciaals doen met dierendag voor hun beestjes?
Ik niet, ze heeft elke dag al dierendag vind ik.

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:29

Shiloh is leuk!
Als mn broer een kindje heeft (niet dat zn vrouw al zwanger is)wil ik ook wat kleins kopen voor het jonge grut. Een shetje of een welsh A. had een varkentje ook wel leuk gevonden. Van die kleine hangbuikies, wij hebben jammer genoeg al teveel beesten. Hoewel nu met 1 kat minder ik het wle merk. Als ik buiten kom blijf ik maar naar Bluf roepen. Beestje is 5 maanden en at nog muisjes van mams Verdrietig
Moeders weet wel wat een gevarieerd dieet is. Gister had ze een muisje en een bosje gras mee naar huis genomen.

Veulen namen, wij stonden 's nachts nog over Dalton zn naam te discusiëren. Eerst even gedacht dat het een merrietje was, toen waren we op Dunja uitgekomen. Ik heb voor hem ook heel lang met de naam Dribbel gelopen. Maar dat is schattig totdat ze groter worden. Voor Dabado was het makkelijker, die naam had ik al heel snel. Ooit met een paard gewerkt dat zo heette en het bleef hangen. Het bekt ook lekker met een boel afkortingen (Dabje, Doetje). Angel is trouwens gedegradeerd naar de naam Grietje. Met namen heb ik meestal iets van dat die wel komen als het beestje er is. Er zijn hier maar weinig beestjes naamloos gebleven.

Oh volgens mij ben ik de helft vergeten... Lees vaak kleine stukjes bij zonder te reageren. Hierdoor vergeet je wel vaak wat er allemaal gezegd is.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:29

dierendag Haha!
Ik wilde eigenlijk kyana verblijden met een korte buitenrit vanmiddag, alleen peerd zal er niet blij mee zijn Clown
Ben het met je eens black, hier is het ook dagelijks dierendag Knipoog

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:56

Dierendag doe ik niet aan. Misschien dat ik ze vanavond allemaal een kusje op de neus geef. Ik ga zo nog maar eens naar de sportschool. Ik vind het gewoon echt leuk, had het nooti verwacht. Doe voornamelijk steeds wedstrijdjes met mezelf. Kijken of ik mn record kan verbeteren enzo met roeien en fietsen. Later vanmiddag nog maar even Linnetje rijden, als mn merriebrokken opzijn moeten de veulentjes maar eens leren op eigen benen te staan. Wil ze weer onder de dekens, met veulens gaat dat niet zo fijn. Dekens hingen zonder bilkoorden steeds scheef.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 11:58

Ik zie mijn beesten niet eens vandaag Clown Haha!

En ze moeten niet zeuren, het is altijd dierendag voor ze thuis, m'n vader is een groter pennyfiguur dan ik hoor Haha! Van mij mogen ze al niet meer op de wei (vanwege de graszode) maar van hem wel... Clown *LOL*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:08

Doei!

Bloos Bloos Bloos Ja ik leef ook nog, en ik me hier heeeeel lang niet laten zien. Sowwy Vriendjes zijn? Erg druk hier, en te weinig tijd om goed bij te lezen.
Shiloh wel gespot, leukerdje zeg! Zit dus nog een hele opvoeding aan vast?
Mijn bontje aan de knuffel met mijn paps:
Afbeelding
Mijn paps heeft me toen ik hem later sprak het wel 10 minuten gehad over hoe lief etc Flynnie wel niet was *LOL*

Hebben jullie Flynn ook weer eens gezien haha. Nou moet ik er weer snelsnelsnel vandoor, heb hier echt bergen huiswerk liggen Scheve mond

Ik ga proberen jullie weer enigzins bij te houden Ja

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:23

Berdien het is toch veel belangrijker dat je daar geniet en je ding doet dan dat je op internet met nederlandse mensjes aan het praten bent.
Volgens mij is het ook wel lekker voor je vader om ff uit te waaien bij Flynn. Paarden snappen dingen toch beter dan veel mensen. Hoe gaat het nu trouwens thuis? wat meer relaxed nu jij er niet meer bent? Niet dat jij het probleem was, maar met 1 lastig kind is het moeilijk om je andere lieve kind ook in de gaten te houden en aandacht te geven.

Mannen en paarden, ze zijn op een of andere manier heel anders met de paarden bezig. Vooral de mannen die er niet zo in zitten. Mijn 'stief'vader heeft ook veel beter contact met Angel. Hij kan er veel meer mee dan ik kan. Stephan heeft helemaal een leuk paardenbeeld. Ailin is de liefste (logisch) en Zwanet is de grootste bitch die hij kent en levensgevaarlijk. Zwanet is inderdaad wat pittiger dan Ailin, maar Angel is een stuk onvoorspelbaarder en dus eigenlijk enger. Maar dat gaat er bij hem niet in. Hij snapt ook niet dat ik toegeef dat ik anders tegenover sta tegen paarden dan een paar jaar terug. Wat ik toen deed, daar zou ik nu echt 3 keer over nadenken. Hij vind Zwanet het engste wat hem kan overkomen Nagelbijten / Gniffelen

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:30

Hey ik ben opzoek naar de eigenaar van Tinker Blizz...weet iemand haar boktnaam?

je weet wel die ook wel eens demo's geeft!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:31

Blizzard? Da's Signe / Dapperdier Lachen

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:36

ohja..thanks! Lachen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:40

Helemaal waar Marjolein, maar ik geniet hier ook zeker hoor! Maar het is ook leuk om contact te blijven houden met het NLse *LOL*

Het doet hem zeker goed Ja Hij vind Flyn echt het einde, kan er uren mee knuffelen. Flynn vind hem ook errug lieV Lovers
Thuis gaat het.. tsja, ze missen mij nogal Nagelbijten / Gniffelen En m'n broertje is erg moeilijk. Hij is het huis uitgeschopt, en na een week weer met hangende pootjes teruggekomen. Afspraken gemaakt, en nou gaat het wel geloof ik. Hij is nou werkloos, had er geen zin meer in, en is dus gestopt. Hij heeft ± €1000,- aan boetes openstaan. Tsja.. moet ik verder gaan? Nagelbijten / Gniffelen

Mannen en paarden is inderdaad wat apart. Vaak zie je dat paarden pro of antiman zijn. Zo ken ik een paard wat níets van mannen moet weten, en ook weer een stuk of wat die mannen wel gezellig vinden *LOL* Mannen gaan denk ik een stuk rationeler met paarden om, wie weet waarderen paarden dat wel Haha!

Marjolein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 12:46

Ja ik verwacht veel meer van de paarden dan mijn stiefvader. Ik denk dat ze hem daardoor wat makkelijker accepteren. Bij hem moet gewoon niets en bij mij wel.
Mijn vriendje was vorig jaar nog bang voor de beukers (Zoals hij ze noemde) nu zet hij ze gewoon binnen en buiten in zn eentje. Aan dabje durft hij zelfs te trekken en duwen als ze iets niet wil.

Lastig zo'n broertje, hij moet leren van zn fouten maar je kan 'm niet laten stikken. Lastige situatie hoor, hoe oud is hij eigenlijk? Mijn neefje heeft een jaar bij ons gewoond. Was ook geen lieverdje, maar hij staat nu wel fatsoenlijk op zn eigen beentjes na een paar opvangtehuizen. Maar hij was toen nog vrij jong (van zn 14e tot zn 15e). Hij woont nu naast een snackbar en dat kan je goed aan hem zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:13

Mijn oudere broer heeft er niks mee, wel een heilig respect voor de hoeven (zoals het hele gezin hier Haha! ) Maar puntje bij paaltje kan hij er wel mee omgaan. Hij krijgt bijv. als énige van het hele gezin Dewi uit de wei te pakken als ze er net in loopt, en dan ook midden in de wei. Normaal crosst ze nl naar het hek als ze ermee kan leven om uit de wei te moeten, en laat zich daar pas pakken Haha!

M'n pa is er gewoon gek mee... wel aardig alert bij de achterhand (hij heeft als jong kind flinke trappen gehad van de werkpaarden hier Clown ) maar op Aman is ie helemaal gek Lachen En Dewi ook wel op hem.. En veulens? Die zweren bij m'n vader, hij kan er alles mee, ze laten alles toe, vinden alles goed en lief. Ma is wat bangig van de paarden...

Balen van broerlief Berdien... Scheve mond Hopelijk wordt ie wakker.

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:13

Doei!
Is weeer op school op bokt Dromen
Nog tot 5!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:15

goede middag!
Tk: dat is geen goed nieuws voor je vriendin
Berdien: jeej je leeft nog, leuke foto van Flynn.

Ik doe ook niet aan dierendag. Heb alleen voor Sem een kouwstaafje gekocht, maar dat krijgt ze vaker. Dus niet echt speciaal.
Het is hier ook elke dag dierendag.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 13:50

goede middag Haha!

LEON pest kop !!!! hij is wel gaaf hoor Haha! Go jij! Go jij!
en eh ja voor het eind van het jaar dus met loon op zand staat ie er op Bloos

siet gemeet met prada Haha! en hotze ggk Go jij! Go jij!

berdien mijn broer is het zelfde verhaal (idee verhaal dan) en die is ook goed op z'n pootjes terecht gekomen dus er is zeker nog hoop voor hem
het is alleen een drama voor je ouders die lijden er wel onder maar ook die komen erwel weer uit
wat je niet breekt maakt je sterker he

verder tatoo is al goed ge keurd door roos Haha! krista was net telaat Bloos dus die zou ik morgen wel vragen dan kan steef ook direct keuren Haha!

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:06

rom even een vraagje tussendoor.
Die platbekkies van jou Lachen
hebben die ook een onderbeet?

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-07 14:09

eh een beetje
amber heeft zelfs een klein deukje in dr kaak
hoort bij het ras he daarom is er de boxerbrok ontworpen zodat ze makkelijker kunnen eten

hoezo ???