Maar k ga slapen! Morgen weer vroeg eruit! Moet half 10 beginnen

!Van half 10 tot 5.. Met uur pauze
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!

en op prada gereden.

Van mij mogen ze al niet meer op de wei (vanwege de graszode) maar van hem wel...

Ja ik leef ook nog, en ik me hier heeeeel lang niet laten zien. Sowwy
Erg druk hier, en te weinig tijd om goed bij te lezen. 

Hij vind Flyn echt het einde, kan er uren mee knuffelen. Flynn vind hem ook errug lieV
En m'n broertje is erg moeilijk. Hij is het huis uitgeschopt, en na een week weer met hangende pootjes teruggekomen. Afspraken gemaakt, en nou gaat het wel geloof ik. Hij is nou werkloos, had er geen zin meer in, en is dus gestopt. Hij heeft ± €1000,- aan boetes openstaan. Tsja.. moet ik verder gaan?
Mannen gaan denk ik een stuk rationeler met paarden om, wie weet waarderen paarden dat wel

) Maar puntje bij paaltje kan hij er wel mee omgaan. Hij krijgt bijv. als énige van het hele gezin Dewi uit de wei te pakken als ze er net in loopt, en dan ook midden in de wei. Normaal crosst ze nl naar het hek als ze ermee kan leven om uit de wei te moeten, en laat zich daar pas pakken 
) maar op Aman is ie helemaal gek
En Dewi ook wel op hem.. En veulens? Die zweren bij m'n vader, hij kan er alles mee, ze laten alles toe, vinden alles goed en lief. Ma is wat bangig van de paarden...
Hopelijk wordt ie wakker. 

en hotze ggk
krista was net telaat
dus die zou ik morgen wel vragen dan kan steef ook direct keuren