Janine,wat een supertinker en veel respect voor wat je doet,jij moet wel heel veel doorzettingsvermogen hebben,veel geluk voor jou en mister Summer
Jess in love,het is je gegund meid!Vlinder is een leukerdje hoor!
Hier zaterdag weer een grondwerkclinic,kunnen banketstaaf ook zelf op stal organiseren,wij doen hier mee met 13 man. Op deze manier maak je het goedkoper dan losse lessen en het is natuurlijk ook supergezellig! En je kunt ook samen oefenen,heel handig als je wel eens wat vergeet.....En je kunt zelf ook aanvullen wat een ander vergeet,hi,hi.
Maar ik heb geen contact met niemand hier in de buurt en onze weides zijn momenteel een en al modder. Enige rijbak in de buurt is van de manege waar ik ook nooit kom. En ik heb geen idee waar ik iemand vind die een clinic wilt komen geven
Zo mijn paardje laten springen.... Door de hindernis is makkelijker dan erover heen. Daarna kwam ze wel over de 90 cm heen. Wat meer vrijspringen met dr. Dacht strooi haar stal even op madam hielp mee met het uitstrooien van het stro. Ze vrat meteen het schone stro op. Werd tegen mij gezegd even bespoeien met azijn kan het wel proberen. Kijken of ze er dan afblijft
Leg dan gelijk je vaat in stal wie weet dat het helpt met dit weer.
Geen ervaring ermee. Op paardendrogist staat ook niets bruikbaars?
Pff vrees toch wel dat het wat veel is tegelijk. Paardjes, wachten op nieuw huis, straks werken en nu nog bij mijn moeder inwonend als 32 jarige en dan een vriendje erbij. Timing kon niet slechter. Kan moeilijk al die tijd en energie verdelen.
Maar ja leuk nieuws. Vandaag voor het eerst een hoofdstelletje ingedaan. Ze deed alsof het de normaalste zaak vd wereld was. Zo lieffff. Dat maakt het het allemaal weer super waard in deze roerige tijden haha.
Heeft iemand nog een paar uur in zijn of haar dag over voor mij?
Zou azijn niet te agressief zijn voor de hoefjes (sorry HOEVEN) Heb hier voor op haflingers, fjorden en welshjes gereden die hebben voetjes en hoefjes hihihi. Die Tinkies van ons hier hebben denk ik allemaal VOETEN en HOEVEN! Of spreken we hier gewoon over voetjes en hoefjes???
Vreselijk grauw weer he? Dan heb ik echt geen zin om naar Gijs te fietsen.. Ach hij mist me denk ik toch niet, vele te druk met zijn vriendjes. Grondwerkles zou ik ook erg leuk vinden, maar wil eerst zelf nog een stapje verder.
Tja stro vreten.. azijn aanlengen met wat water in een plantenspuit en eroverheen spuiten.