Ik denk het niet
en was jij niet aan het afvallen? Verstandig om er nog even mee te wachten
Is dit de maat 1?
Ach, dat bekappen, het past wel een beetje bij haar zoals ze is. Uitdaging voor mij, daar hou ik van he. En ze slaat/steigert vrij snel, het is haar manier om te laten zien dat ze het ergens niet mee eens is en/of overdonderd is. Ik mag dat wel, zo lekker expliciet.
Ik ga voorlopig met Luna gewoon zo door als ik bezig ben, alleen dan alles iets vaker en steeds langer doen, dus van 10 min lange lijnen opbouwen na 40 (over een vrij lange periode hoor) en van een uurtje mee wandelen opbouwen naar een hele middag. Dan wil ik na de winter eens kijken of het mogelijk is dat ik ipv naast Luna op Luna mee ga met een ervaren paardje naar buiten. Gewoon stukje stappen, zonder zadel etc. Dan in de loop van de tijd een zadeltje kopen en haar daar aan laten wennen, en pas nadat ze vier is geworden wil ik echt gaan rijden of langere ritten maken met meer tempo. Dan zijn alle groeischijven dicht en moet alleen de ruggengraat nog sluiten. Dat is klaar als ze zes is, en mochten we dan nog net zo happy met elkaar zijn als nu, dan wil ik dan misschien wel de sport in. Maargoed, dat duurt nog 4 jaar, dan kan de wereld bij wijze van vergaan zijn, dus dat zien we dan wel weer. Van echt nieuwe dingen is het eerste wat ik wil proberen haar mee te nemen als handpaard naast Mel, maar daarvoor mag ze eerst alleen buiten nog wel wat meer oefenen, en Mel en ik moeten elkaar ook nog iets beter leren kennen.
Laatst bijgewerkt door Caily op 03-10-11 20:46, in het totaal 2 keer bewerkt