O ik heb wel optie in me hoofd maarja. Ach we zien wel, net als vorig jaar moet ik er niet aan denken dat er 1 weg moet. En als je dan de oplossing hebt dan gaat er weer iets mis, zoals altijd bij ons de laatste tijd
Grit
Geplaatst: 16-03-09 23:26
Jullie hebben wel heel veel tegenslag gehad he? echt k*t
Dat zijn hele moielijke dingen inderdaad Petra!! Vind het echt super knap dat je dit al zo lang volhoud!! Heb er echt respect voor! En dat wou ik even zeggen!
Ik lijk enkel maar sterk wijffie maar ben het niet altijd. Maar dankje voor jullie woorden. En dat maak me dan zo verdrietig en woedend asl je zulke zielige paardjes voorbij ziet komen
grrr
Geplaatst: 16-03-09 23:42
Nee dat begrijp ik heel goed Petra, maar daarom vind ik het knap dat je naar ons toe altijd best positief overkom!
Tja, mishandeling en/of verwaarlozing van beestjes is een heeeele ernstige zaak! Ik heb zelf ook regelmatig de DB ingeschakeld, ik kreeg zelfs tot 2x toe een brief hoe de zaken waren afgehandeld!
En eikels op scooters!!! arrrgghhh, mijn kinderen krijgen echt nooooooit zo'n ding! fietsen zullen ze:P
Net heerlijk gesprongen, madame was lekker wakker! (misschien nog militairen in haar achterhoofd?) We hebben over een garderobe gesprongen Een hindernis met kleren hihihihi Wederom een keer op half elf gehangen, maar mezelf terug kunnen hijsen.....oeps moet die singel strakker??? ja hoor maar 3 gaatjes.
Nu lekker verder lezen,As te world turns kijken en dan snel naar bed! Morgen de hele dag in de schoolbanken
Lekker gesprongen, ik ben bang geworden voor springen. Ben toen er 3 keer afgelaaserd met een triplebar, bijna me stuit gebroken een paar weken niet kunnen lopen. Als chanel het leuk vind en ik haar vertrouw wil ik het wel een keer weer proberen. Maar voorlopig nog wachten, tot ze rij klaar is
Anoniem
Geplaatst: 16-03-09 23:58
Whis_Serada schreef:
Wat is de techniek toch ver he
Helemaal mee eens. Geweldig gaaf he? Zo kan je veel efficiënter, minder belastender en uiteindelijk ook economischer, ecologischer en alles boeren.
Hihihihi, ik ben ook pas echt afgelopen zomer begonnen met springen, deed wel eens een kruisje van 30 cm, maar vond het doodeng! Niamh vind springen daarentegen he-le-maal gaaf, dus tja, in een relatie doe je concessies he?
Grit
Geplaatst: 17-03-09 00:07
Heb ik even geluk dat Vince springen ook niks vind