_janet_ schreef:Nathalie: Ik was vlak bij jou in de buurt, heb gisteren vanaf blokzijl naar het giethoornsemeer geschaatst.
Deed jij mee aan de dorpen tocht?
Nee heb niet meegedaan aan de tocht. Oom en Tante van een vriend wonen zo goed als aan dat meer, dus hebben rondjes geschaatst ff chocomel gedronken bij het dorpje en nog een rondje.. Was echt super mooi!!
De sneeuw op het ijs viel erg mee! ze hadden paden geveegt op ijs. Dus met de sneeuw op het schaats gedeelte viel erg mee.. Moest alleen erg goed op de scheuren letten want dat waren inmiddels spleten
Ik vind het heel dubbel dat het nu dooit.. Aan de ene kant vind ik het schaatsen echt super leuk, maar aan de andere kant ben ik ook blij dat het weer dooit, kan ik tenminste weer met de paardjes aan de slag.. Vandaag heb ik ze in de bak gezet.. Met de vorst stonden ze in het kleine weitje omdat de bak vol lag met ijs, ze vonden het heerlijk, ze hebben alle 3 wel 4 keer liggen rollen in het zand 
Ben ook begonnen met grondwerk met Nora, Eerst maar goed aan de stick laten wennen.. (persoonlijke ruimte hebben we vanaf jongst afaan gedaan dus kent ze al) ze stond me echt aan te kijken van waar zit jij nou mee op me rug te kriebelen
ze heeft ook echt stuk of 20 keer met het touwtje in haar mond staan zwaaien. Dus die stick zit wel goed
Volgende keer maar beginnen met terug zetten
En dan van de zomer beginnen met rijden