[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:21

coydog, leonoor beterschap!

Hopen dat Snowdon gauw weer okee is.
Flan toch last van mok.... fijn dat ze nu weer een stuk beter gaat!
SuperRoos..... je pakt heel veel van het zieke paardje over. Heel bijzonder. Ik hoop dat ze gauw weer de goede kant op gaat. Dat er nu kleine beetjes poep komen is toch wel positief.

Knuffeldag gehad, Mira's rasp is ineens veel erger, 3 van de 4 achterkanten van de pijpbeenderen. Kan zijn dat het door de homeopatische middelen eerst verergerd is, en omdat 't meestal van binnen uit komt en ze een drainagekuur krijgt waardoor alles meer gereinigd wordt, en 't toch ergens naar toe moet ... 't "Voelt" in ieder geval niet verkeerd. Heb groene biotex in de auto, daar gaat ze morgen maar even in badderen.

Die grote korven voor hooi, waar halen jullie die, of maken jullie ze zelf?
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 20-11-05 19:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:22

FK, succes met de rasp van Mira.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:23

Komt goed, ooit
Ik begrijp wel waarom sommige Tinkerslaven nu in protest komen als anderen het over scheren van sokken hebben Ik ben in ieder geval nog niet zover.

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:26

T groeit vanzelf wel weer aan hoor maar goed leuk is dat niet....

Keeva

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:30

Ooooch arme Flan met sokloze beentjes . Nouja, als het helpt, zou ik het ook doen hoor. Groeit vanzelf weer aan.

Maya, balen van je rotrit. Wat kun je dan toch pissig zijn hé .. ik heb dat ook wel 'ns met Keeva, maar sinds m'n cursusdag bij Corine Vogelaar probeer ik het probleem toch altijd eerst bij mezelf te zoeken .. Tuurlijk kan je paard ook een rotdag hebben, het is hoe dan ook zwaar oliebol zo'n rit, ga je rijden om lekker te ontspannen en je kunt als een gestressed konijn terug .

Krijg trouwens een nieuwe fles nubuck-spray opgestuurd voor m'n Barefootje ... toch netjes. Nog geen tijd gehad om het zadel te testen, en de eerste paar dagen komt er ook niks van .

Nu lekker met roddelblaadje in bad

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:33

Keeva, netje van de Barefootleverancier Balen dat je t zadel voorlopig niet kan testen! Maar jouw tijd komt wel

snowdon

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 19:51

Spetter, het is linksvooor
Jellie, Snowdon krijgt al weinig voer, aangezien hij vrij onregelmatig hoeft te werken, dus dat zit wel goed Morgen en dinsdag heeft hij in elk geval even rust idd.

Koetje4

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:06

Mira zal wel mooi schoon worden van de Biotex, ik zet Willem er ook wel eens in heb een emmer van 40 liter en dan kan hij tot en met zijn knie er in staan (als hij hem tenminste laat zakken).
Maar heb nooit gemerkt dat de rasp minder wordt.............

Afbeelding

Cindy en Jellie het is een kwpn'er van 1.83m.
En schijnt heel erg snel te zijn.
Willem houdt de galop meestal niet zo lang vol.
Dinsdag weten we het........................

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:09

Leon een dikke knuffel voor Snowdon, hoe zat het nou ook weer met belastingskreupelheid en beweginskreupelheid ofzo? Een was met draven op harde, en ander op zachte ondergrond... Kon dat toen ook al niet uit elkaar houden

Koetje, fijn dat je zo lekker hebt gereden

Jellie, leuk huisje! Ziet er knus uit om het zo te omschrijven

Spetter, sterkte voor morgen bij BHV, kan me voorstellen dat je daar even de bibbers voor krijgt hoor...

Fjordkootje wat bedoel je precies? Die dingen die ook te zien waren op die foto van Yarka? Geloof dat je die standaard kan kopen. Zelf voer ik liever gedoseerd een paar plakken ipv dat ze onbeperkt kunnen eten.

Keeva, in principe heb je natuurlijk gelijk. Maar omdat ik Dewi al een beetje ken weet ik dat ik gewoon normaal en rustig moet blijven doen omdat het dan escaleert. Dit deed ik ook gewoon, maar toen ze nadat we de eerste auto's gepasseerd waren. Was aan het rijden, ineens horen we er 3 vanachter komen, en ze begint helemaal te draaien en te springen op een bepaalde paniek-manier die ik eerder enkel merkte bij groot landbouwverkeer. Dus ik afgestegen, wat dus ineens ook problemen oplevert omdat zodra ik de stijgbeugels losmaak om veilig af te kunnen steigen, ze heel snel rondjes draait, en ik er niet makkelijk afkom. Omdat ik wel op twee voeten wil landen ipv eraf te vallen. Zodra ik op de grond staat is het weer goed. Zolang ik haar niet wil vastpakken, want dan denkt ze volgens mij dat ik erop los ga slaan.

Toen dus auto's langsgelaten (had dmv handgebaren duidelijk gemaakt dat ze stil moesten staan, en dat deden ze ook ) Enfin. Toen steeg ik dus weer terug op, met doel gewoon lekker verder te rijden. Ik dacht, dit was gewoon even omdat ze verrast was en maakte me nog geen zorgen. Komt me daar een potje omhoog. En daar schrok ik van, want dat ben ik totaal niet gewend. Hoe bang ze ook is, ze draait normaal alleen rond en gaat niet steigeren. Dus toen weer rustig been aangelegd en zeg maar dat het goed was, maar toch zo heel paniekerig. De rest van de rit ben ik ook alleen maar bezig geweest met gerust stellen. Overal waren spoken, maar toen ze er in galop vandoor spurtte en ik in eerste instantie wou terugvragen, toen knalde ze erdoor. Dus toen dmv met stem zeggen dat ze braaf is en hoo en easy maar, daar galoppeerde ze wel wat rustiger en beheerster door. Maar dat was volgens mij ook wel wat dwarsigheid, van ik wil lopen, en zodra jij mij terugvraagt, dan word ik bang want ik weet wel dat ik "stout" ben, en dan ga jij mij op mijn donder geven, dus ik loop liever gewoon door...

Dewi is heel erg bezig met wat ze allemaal zou moeten doen, of kunnen doen. Ik vraag bewust erg weinig van dr, rijd veel dmv geruststellen, en ze moet niks. Soms eens stilstaan, soms eens een rustiger tempo aanhouden. Maar geen moeilijke dingen, en dat verwacht zij wel. Als ik zeg dat ze moet blijven stilstaan, dan denkt zij dat ze achterwaarts moet. Dus dat gaat ze doen. Ik zeg, nee Dewi dat hoeft niet, je bent braaf, ho maar. En dan wordt zij bang, omdat ze dus iets gedaan heeft wat ik niet vroeg. Dat snapt ze wel, en ze gaat dan bijv. een pirouette maken, of achterwaarts wijken. Puur omdat ze zich dan afvraagt of ik dat dan wel wilde. Gewoon stilstaan is schijnbaar te eenvoudig.

Er zijn volgens mij 2 mogelijkheden. De laatste paar keren heeft ze als handpaard met Amanda meegelopen, vorig weekend toen ik erop reed toen was er ook gedoe met mijn vader en een auto etc. Maar dat heb ik uiteindelijk wel goed afgesloten. Dus ik vermoed dat ze het nu ineens weer eng vindt om _alleen_ buiten te rijden. Al snap ik niet goed waarom. Andere mogelijkheid is dat ze te weinig beweging krijgt (1 á 2 keer in weekend als het uitkomt met mijn tijd). En doordeweeks niet (lange stagedagen, en geen mogelijkheid om langs weg in donker te rijden en een bak heb ik niet). En ik denk eigenlijk dat het een combi van mogelijkheden is. Dewi voelt zich het meest op haar gemak als we iets vaak doen, en het rustig is. Dus dat ze structuur heeft en het allemaal duidelijk en bekend is. En omdat de laatste paar keren dus met Amanda samen was, is nu haar grote beschermer er niet bij ofzo...

Enfin, ik heb eigenlijk half besloten om er voorlopig niet op te stappen. Ik ga werken aan het longeren met haar mits het land droog genoeg blijft. En verder maar wat lange lijnen. Ik rijd nu gewoon niet lekker omdat ik heel onrustig ben naar mogelijk verkeer wat eraan komt, omdat ik er dus ruim op tijd moet beginnen met afstijgen, omdat dat door haar gedraai lang duurt. En zodra er verkeer bij komt ze nog paniekeriger wordt. Het was van de zomer erg goed allemaal met rijden. Ze was ontspannen, verkeer ging erg goed, kon er al op blijven bij trekkers, enkel combines en andere rooimachines waren nog wel eng maar ach.

Hmm... nogal onsamenhangend gezwam, maar ik ben er zelf ook nog niet helemaal uit.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:33

Maya schreef:
Fjordkootje wat bedoel je precies? Die dingen die ook te zien waren op die foto van Yarka? Geloof dat je die standaard kan kopen. Zelf voer ik liever gedoseerd een paar plakken ipv dat ze onbeperkt kunnen eten.

Ja, die bedoel ik. Nu geef ik degene die buiten staat een volle speciekuip, maar die gooien ze om en soms komt die onder het schrikdraad terecht en dan kan diegene geen hooi meer eten. Ik zal eens kijken op agradi.nl.

Het lijkt erop dat Dewi het een en ander heeft meegemaakt voor ze bij jou kwam, en dat ze het even niet aankan zonder Amanda. Een tijdje niet rijden tot je haar wat meer vertrouwt lijkt me inderdaad verstandig.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:40

Ik voer in stal of op de betonnen plaat als het droog is.

Jamaar Fjordkootje, ik heb haar vanaf februari, ik heb haar toen gewoon bereden, eerste maanden vanaf toen tot aan veulen ging redelijk. Na het veulen (mei) en daarna tot in de zomer tot in augustus waren er helemaal geen problemen. Het ging erg goed. Dit is serieus iets van de laatste weken in half oktober/november. Dus ik snap niet, waarom ze nu ineens niet buiten kan lopen zonder Amanda, omdat ze dat eerst ruim een half jaar wel kon...

Dewi heeft zat meegemaakt, maar dat zullen we nooit te weten te komen. En ik weet wel dat ze het kan, want van de zomer waren er geen problemen.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:45

Is Dewi daarna weer gedekt? Zo niet dan is een niet drachtige Dewi er 1 die je nog niet kent? Hmmm, ze zal na het veulen natuurlijk allang weer hengstig zijn geworden.
Je ziet, ik probeer mee te denken...maar 't lukt me niet zo goed. Sorry
Laatst bijgewerkt door KootMiraDrum op 20-11-05 20:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Koetje4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 20:46

Cindy sterkte met je gedachten op zij zetten morgen.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:08

Maya schreef:
Ik heb werkelijk waar een rot-rit achter de rug... Dewi was zo aan het klöten en klieren en etteren en dit en dat en en

Ineens heeft madam besloten dat auto's levensgevaarlijk zijn. Dat als ik wil afstijgen om haar tot rust te krijgen, zij helemaal in elkaar getrimd wordt. Het commando Ho betekent tegenwoordig keihard alle kanten op draaien, met pirouettes, zijwaarts achterwaarts wijken. Als ik om een rustig drafje vraag, dan gaan we vanzelfsprekend in een keiharde galop, ik kan niet aan de teugels zitten want dan flipt ze. Ik vroeg dus op de stemcommando easy (kalmer tempo maar wel zelfde gang) en hohoo... om dr af te remmen. Kütknol ging alleen maar harder, en dat op een redelijk onoverzichtelijke weg. Dus heb gebeden dat er niks aan zou komen, want ik kon niet in de berm omdat die kapot gereden was. Uiteindelijk schrok ze van een boomwortel in de weg, dus een licht verhogingkje, sprong ze daaroverheen, en toen was ze ineens weer tot zinnen en kon ik haar tot stap krijgen. Ik heb ruim de helft van de rit gewandeld en de andere helft erop gezeten. Ik kan ook niet normaal afstijgen, en aaargh... ben het zo beu met dr.

Ze was gewoon verkeersmak voor auto's, vanaf begin af aan. Afstijgen was ook geen probleem, niet dat ik dat heel vaak deed. Stemcommando's begreep ze anders ook... Bah!

Goh dit klinkt heel bekent. Bij mij een van de reden dat ik 's winters niet meer buitenrijd tenzij het een rustig stapritje word, maar zodra ik ga draven is het bingo. En daarna helemaal geen rust meer in de reet.

Sinds er op de box geschreven staat niets extra voeren gaat het ineens super goed met die fjord van me. Ben vandaag maar gaan springen omdat het dressuur de laatste tijd zo goed ging. Had ik even zoiets van even wat anders. Heb 2 hindernissen achter elkaar gesprongen en een hele tijd terug ging dat dus met de springlessen voor geen meter. En nu gewoon zelf in mijn eentje gewoon perfekt (alleen af en toe een beetje hard). Misschien over een paar weken kijken of ik zin heb om een parcoursje neer te zetten.

Nog even over het afvallen maar zonder iets te doen weeg ik nu 56,5 kg en een aantal weken terug 57,5 kg. Het word weer kouder en nu vliegen de kilo's er weer af. En als je nagaat dat ik van maandag t/m vrijdag van 11.00 t/m 13.00 mijn 6 boterhammen opeet. Waar blijven dan in vredesnaam die kilo's.

Gelukkig gaat het al wat beter met Flanna.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 21:28

Veulen is 22 aug afgespeend. Ze is nu niet drachtig nee. Maar die korte tijd na veulen afspenen ging het rijden ook erg goed. Het is echt iets van de laatste 3, misschien 4 weken. Zou kunnen meespelen, maar denk ik niet echt noemenswaardig.

Marcella, maar ik kan alleen buitenrijden. En ik heb wel een paard om er het hele jaar mee bezig te kunnen zijn...

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:16

jellie, lief van t baasje van fenno... erg voor dr ook hoor...
fijn dat flan nu echt beter loopt zeg, zouden dan toch die plekjes zijn geweest net als het paardje hier op stal, heb je die zalf nu al ergens gevonden
bij een grote da of misschien tuinen van *hier is dat tuinen van arnhem haha zal bij jullie dan wel wat anders zijn *
huisje kijken binnenkort dus, wel leuk!

keevagirl, thanx, is niet paardje van mn moeder maar van een pensionklant, mn gevoel vanochtend van benuaudheid klopte ook, verslagje onderaan...
je barefootje lekker binnen, leuk hoor, hopen dat je hem nu snel kan testen toch
en lekker warm bokken vanaf nu dus!

draakje, hihi lief, met kat aan het touwtje een boswandelingetje maken hihi

wenk, thanx
lekker gereden met lisje dus, klinkt als een ware exploderende dressuurcrack als er een karretje voorbij komt hihi
jammer dat mennen niet doorging

yarka, ow wat super, voor het eerst echt gereden met cody, gaaf dat het zo goed ging, ben wel benieuwd naar de foto's een keertje

chubby, fijn dat je zo hebt genoten van de rit op baileys

shayla, nog een weekkie dus en dan je meisje weer lekker thuis

maya, balen dat het ff zo gaat met dewi

ingrid, leuk nieuw paardje op stal! staat alleen niet meer op MP
leuke paps

cora, niet helemaal lekker dus beterschapjes
myrthe wedstrijd gehad, ennn?

indezz, hihi als een kanon, had ik vrijdag ook

leon, ow balen van snow zeg kreupel dus, maargoed wat je zegt, hij heeft dat niet eerder gehad, dus hoop dat het snel over is...

koetje, ohw heerlijke rit gemaakt dus, lekker genoten zo te horen

spetter, sterkte morgen met reanimeren hoor, kan me voorstellen dat je dan herinneringen krijgt enzo...

FK, heb dat bij veel dieren, en ook mensen dat ik pijn over pak, mn eigen idee daarover is dat ik het toen bij mn eigen quartermerrie nooit gezien heb, me daar een tijd schuldig over heb gevoeld, ik geloof erin dat dieren en geliefden bij je blijfen na hun dood dus geloof nu dat mn paardje me hierin stuurt zeg maar.. vaag weer he haha erg sterkt punt van me
gevoel van vanochtend klopte ook helaas, hieronder verslagje...
mira's rasp dus erger, denk ook dat het is wat je zelf zegt, ze wordt nu gereinigt en dat is haar uitlaatklep van rotzooi zeg maar, haar zwakke punt dus alles zal daar nu uitkomen

marcella, onbewust kilotje eraf dus, goed hoor
of was jij juist 1 van de mensen die meer wilde wegen, hihi weet het ff niet meer

typ zo eigen verslagje ff

Marcella

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:21

Maya schreef:
Marcella, maar ik kan alleen buitenrijden. En ik heb wel een paard om er het hele jaar mee bezig te kunnen zijn...

Rij zomers ook heel vaak alleen buiten en 's winters als ik alleen ga stappen ga ik ook alleen naar buiten. Rest van de tijd rij ik in de bak en doordeweeks is het bij ons in de omgeving niet echt veilig om buiten te rijden. Dus als ik buiten wil rijden is zondag de beste dag van de week.

Roos wil eigenlijk gewoon blijven zoals ik ben dus eigenlijk er niet meer vanaf. Anders word ik helemaal een mug op die fjord van me.

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:24

Citaat:
nu gaan we er zo weer heen, heb buikpijn, ben misselijk en heb een hele droge mond en ben bang dat dat van haar is, zo werd ik vannacht ook wakker

nou dit was mijn gevoel vanochtend over het paardje, helaas klopte het...
we komen op stal, FOUTE BOEL dus
liggen in de stal, bijten, rollen, trappen
helemaal plat, te zware ademhaling, zweten, heel gespannen oog
voelde me nog slechter toen ik het allemaal zag
we hebben weer met dr gelopen en af en toe een klein poepje
ze viel zo om in de bak of zakte door dr benen, heel eng om te zien
toch besloten om haar te vervoeren naar de kliniek, in de 2 paards trailer dus helemaal op slot tegen omvallen zeg maar
we komen aan, geen poep in de trailer, slecht teken dus
ze is gelijk opgevoeld, verstopping was nog niks verschoven, parafine hangt er allemaal achter en doet niks
toen heeft ze een natrium met nog wat oplossing gehad en nu moet ze daar blijfen, kan wel een week duren voor de verstopping eruit komt
ze had al een vernauwing op de darm, en ook al eerdere kolieken
ze blijft daar staan dus en wordt goed in de gaten gehouden
morgen geen poep dan wordt ze weer op die manier gespoeld met een zonde
ze kreunde het uit van de pijn en was constant aan het knarsetanden enzo
bah, ik wil dr niet meer veel aan denken
ik weet dat de pijnstillers en verslapperd nu weer uitgewerkt zijn en ik begin me weer slechter te voelen
denk dat de situatie zowieso erg kritiek is, ook omdat ze geen vocht opneemt, al 4 dagen niet... ik weet het niet, erg slecht gevoel
als ze hier doorkomt is ze erg sterk...

wel rust nu dat ze daar staat, daar is ze in de beste handen, al 4 dagen niet echt aan fig toegekomen dus hoop dat ik morgen even heerlijk van hem kan gaan genieten...

fijne avond iedereen, ik hoop dat ik zo kan slapen!

Whis_Serada

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-05 22:57

nou roos beterschap met het paardje.

maya ik heb whis sinds mei en ik kon ook van alles doen emt haar een paar weken geleden is ze begonnen met kloje.
niet willen longeren niet de laan aflopen enz.
vorige week moest orlan mee om haar te begelijden naar buiten .
eenmaal buiten ging het redelijk goed wel heel onrustig.
ik ga op een gegeven moment aandraven.
ze schikt van een honde fluitje(dat doet haar normaal niks) en weg schoot ze onder me.
heb haar wel terug gekregen uiteindelijk nmaar toch.
in de bak niet willen lopen als enkel amar bokken en achter uit lopen.
en nu sinds een week gaat het weer de goede kant op kwa bak en longeren.
nou gisteren dan naar buiten geweest en naar de stad gelopen met haar.
tussen de mensen in muziek enz en ze doet niks geks.
dus dan denk je ook nou ja was dat nou weer.
ik weet ook niet waar het door komt.
ik hoor veel mensen zeggen door dat het weer nu omgeschakelt is.
de ander zegt ze probeert je uit.
het enige wat ik doe is haar wel harder aanpakken en dat helpt kwa longeren en bakrijden daar nam ze echt een loopje met me.
en buiten rijden ja gisteren zat ik weer op de oude whis heerlijk rustig aan de wandel met haar.

KootMiraDrum

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 00:19

Beter dan waar ze staat kan ze niet staan, SuperRoos. Al die dagen zoveel pijn, moeilijk... We hebben vorig jaar of het jaar ervoor met mensen van een Amerikaans forum steeds een merrie op een webcam gevolgd, zelfde verhaal, Sis heette ze. Een half jaar ervoor hadden we nog met zijn allen de geboorte van haar veulen gezien.

Doet me trouwens denken aan een ander geval. Tardy van KMK Paint Horses. Jaarling hengst, was ook verstopt, vocht voor zijn leven. Ze hebben hem in een opvoelbox vastgezet, infuus eraan, zak na zak vocht erin laten lopen en dat heeft hem gered.

Caira

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 08:42

Pff veel bij te lezen, druk weekend gehad!

tinkermuts: pff te veel drinken, schande, dat doe ik nou nooit

Maya: het kan erg te maken hebben met het weer, Irish heeft dan ook van die vreselijke buien dat alles eng en moeilijk is, je zou ze bijna achter het behang plakken!

Coydog: beterschap meis!

Snowdon: sterkte meneer! Hopen dat het niets ernstigs is

Spetter: succes en sterkte met BHV

SR: pff eng hoor, vooral als je geen duidelijke oorzaak kunt vinden, sterkte.

Zo nu even mijn eigen verslagje!

Eergisteren bij Ro langs geweest, met Teuntje111 die was even langs gekomen! Erg gezellig, ze ging pas om half 12 weg, hihi.
Pff wat een buffel wordt Ro het alweer, is echt niet normaal, hij knuffelt je zowat dood!

Afbeelding

Gisteren heerlijk een strandrit gemaakt met een grote groep tinkers en friezen. Erg gezllig!

Teuntje heeft ook nog even pics van mijn huisje gemaakt! ( mijn woonkamertje)

Afbeelding

Afbeelding

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 08:45

fjordkootje schreef:
Maya schreef:

Ja, die bedoel ik. Nu geef ik degene die buiten staat een volle speciekuip, maar die gooien ze om en soms komt die onder het schrikdraad terecht en dan kan diegene geen hooi meer eten. Ik zal eens kijken op agradi.nl.

Die ik heb zijn origineel van die 1000 liter levensmiddelen 'tonnen'
Ze zijn origineel helemaal dicht. Wij hebben ze zelf gehalveerd.
Je kunt op zich redelijk goedkoop aan deze komen en je hebt er echt superplezier van.

yarka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 08:49

Jellie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 09:04

Koetje,leuke foto van Willem met zijn benen in de emmer!

Maya, ik dacht dat belastingskreupel op het zachte was… volgens mij hebben wij dat toen met Flanna gehad.

Marcella, wat mooi dat het resultaat lijkt te hebben met minder voeren van je Fjordo Gaaf dat het springen ook lekker ging!

Roos, de zalf heb ik nog niet gevonden. Ze hadden wel andere spullen van dat merk bij de tuinen in Dordrecht. Ik probeer t vanaaf in de buurtsuper. Die hebben ook errug veel!
Ik hoop echt dat het paardje er door heen komt. Akelig maar ook mooi dat je zoiets aanvoelt , sterkte hoor

Ziet er gezellig uit IL!

Yarka, leuke pica's

Iedereen fijne dag!

Koetje4

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 09:08

Yarka wat is ze mooooooi!!!! en zo lekker donker.

Lonneke gezellige kamer hoor en je knuffel is ook al groot geworden.

Roos heb je al weer wat gehoord over het zieke paardje????

Ook van mij iedereen een fijne dag toegewenst.