Verdict van de rijles is dat ze sommige dingen dus anders aanpakken. Zoals ik heb geleerd voor het economische dat terugschakelen en indien nodig dan nog remmen beter is maar hun zeggen dus eerst afremmen tot je merkt dat de auto moeite krijgt en dan pas terugschakelen. In mijn ogen een stuk minder economisch maar goed als hun dat willen mij prima
. Zo nog wat puntjes maar pas mij dan gewoon aan blijkbaar wil het examencentrum het ook zo dus dan doe ik het maar zo. 

Ze is echt onwijs leuk. Maar ik heb echt met mezelf afgesproken dat ik een goed huisje voor haar ga zoeken als ze lekker wat aangekomen is. Anders wordt de paarden verzameling wel erg groot
Zadelpasser wilde iig wel komen kijken als Bones terug is en kan het bij haar ook als nodig is laten opvullen, heeeeel benieuwd dus.
Dus weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn... En ik zoek een niet TE duur cognac hoofdstel. Ik heb denk ik eentje gevonden maar heb nog geen reactie gehad... Wel al een mooie cognac frontriem gekocht met 3 rijtjes gouden steentjes, echt een mooie
koop gewoon wat ik leuk vind 
.

.