O, Leon! Klint echt goed! Natuurlijk ook altijd afwachten wat je er zelf van vind he? Een advertentie kan zo goed klinken maar het moet daar ook wel klikken inderdaad! Voelt dus voor jou en de directeur goed! Nu die ander nog!! Probeer hem even in te stralen!! Hihi!
Oh trouwens, Trav heeft meteen nog een fobie moeten overwinnen. De kinderen van de basisschool (hiervoor) hadden gymles......en dat vind ie vreselijk Na 15 minuten kijken was het iets beter.........het is ook zo'n anti-held
Even bijlezen, heb eventjes tijd.. Dus ik ga even 11 pagina's doorworstelen..
Broers en zussen.. Ja, ik heb 2 broers en een zus.. Een broer van 36, hij woont samen en heeft 2 kinderen van 9 en 4.. Een broer van 33, hij woont samen en heeft een zoontje uit een eerder huwelijk van 4 Een zus van 28, zij woont samen in België. Ik heb haar afgelopen juli voor het eerst gezien. Het is de dochter van mijn vader uit een eerder huwelijk..
Ik heb het meeste contact met mijn oudste broer.. Met de rest weinig tot niet.. Toch jammer, want ik kan het heel goed vinden met mijn zusje.. Maar nu ik verhuisd ben is de drempel ineens zo hoog.. Zeker als je elkaar nog niet zo goed kent..
Leuk om dat van iedereen te lezen trouwens.. Leuke familiefotos!
De rest van de familie, ooms/tantes etc, heb ik ook weinig contact mee.. Ik ben niet zo'n familiemens en ja.. Ik zit nu wel even 350 km van iedereen vandaan.. Soms is dat wel lekker.. Geen gezeur..
Een breuk met familie.. Ik kan me er wel wat bij voorstellen.. Als je ziet hoe sommigen elkaar het leven zuur kunnen maken, bah..
Schoonouders.. Tsja.. Ik heb alleen een schoonvader.. We kunnen nu met elkaar door 1 deur en respecteren elkaar.. Maar het is wel eens anders geweest. Mijn schoonmoeder is helaas veels te vroeg overleden aan hersentumoren..
Zo te lezen heeft hier iedereen zijn eigen rugzakje mee..
sita_ weer bijgelezen Jammer inderdaad dat je nu zo ver weg van je zusje zit nu je haar net weer hebt 'gevonden' of contact hebt!
grid
Geplaatst: 27-10-09 16:02
O ja Sita was t alweer bijna vergeten van je zus da's wel jammer nu zo ver maar voor de rest goed excuus die afstand Schoonmoeder te vroeg overleden is denk ik ook wel moeilijk voor schoonvader ineens weer een vrouw op bezoek/ in huis maar nu goed door 1 deur gelukkig
Ik heb trouwens wel een 'schoonmoeder' bedenk ik me net.. Mijn schoonvader heeft wel een vriendin, maar dat is nou ook niet bepaald de vrolijkheid zelve..
Mijn broer die hier dus op Bokt gestaan had had ook beter in zijn broek gepiest ofzo, want wat ie nu aan de haak heeft geslagen is ook niet alles.. Jonger als ik, type bimbo met strohaar en dubbel F..
Krijg net de 2 naambordjes (vvor Boncho en Loony) binnen die ik via bokt besteld heb!! Ze zijn gaaf!! Batterijen van fototoestel laden op en dan laat ik ze jullie zien!
Dan nog een vraag. Als je de Battie krijgt ben je toch lid van het Nsvt? Betekend dat dan ook dat je tinker daar is ingeschreven?