Trailerverhaal had ik ook gelezen. Krijg er de rillingen van, hoop zoiets nooit mee te maken! En vrachtwagens die dan ook nog toeterend voorbij komen, arghhh!
Ik ben overigens op dit moment een aquarium aan het vullen..... moet nog zo'n 90 liter Gaat tergend langzaam haha Erfstukje van buurvrouws pa, waar ze geen raad mee wisten
Leuk een aquarium! Heb vorig jaar mijn 2 aquria weg gedaan, omdat ik er te weinig tijd voor had.
ellieellende
Geplaatst: 23-06-09 22:22
Leuk Leon! Straks geen t v meer kijken, maar visjes kijken! Erg rustgevend Ga je voor verwarmd of koudwater?
Grit
Geplaatst: 23-06-09 22:23
ellieellende schreef:
Ben bang voor de wereld buiten dit topic
eng he, misschien moet je gewoon een keer dapper zijn en een topic openen. Liefst een met roep naar discussie, die dan uit de hand loopt, waarbij je hoopt een slotje dat niet komt en je naar de HA moet voor valium
Aquarium, weet je wel waar je aan begint. Ik zou hem mooi leeg laten en doorschuiven naar een andere buur
Ik had vroeger bij mn ma thuis ook altijd een aquarium en we wilden al langer een mooie grote.... het grote hebben we nu, het mooie staat nog steeds op de lijst voor later, ooit
ja hahahaha en dan met slof, meters lange sporen, longeerzweep zonder cap en met korte broek achterstevoren op Niamh gaan zitten en dan vragen wat men er van vind? met als vraag? wat vinden jullie van deze nieuwe tak van paardrijden?
snowdon
Geplaatst: 23-06-09 22:25
Jij denkt dan nog net niet aan zelfmoord?
ellieellende
Geplaatst: 23-06-09 22:26
Ik ga naar huis, mijn baas wacht nog op een paar mailtjes van me, zit nog steeds bij mams op de bank.... Denk dat ie zijn geduld al een beetje verloren is..... Tot zo!
ik ben een beetje bang van koeien, maar die Roosje staat me echt wel aan! Bij ons op stal hebben we nu een mensgerichte stier, als die de kans krijgt, grijpt ie je met zijn tong..... iiieeeeuuuwwww En hij staat net naast de stroomklok, waar je dan moeite moet doen om de stier te ontwijken.... gister was ik niet aan het opletten en toen had ie me te pakken, ikke gillen! beest loeien, ellen uitgelachen!
Ik heb niks met aquaria. Misschien nog een trauma uit mijn dierenwinkel tijd. Dat mensen perse die ene vis wilde hebben. Helaas luisteren vissen niet zo goed naar het commando "kom in het netje". Bij voorkeur met gillende kindervingers erbij "die", "die", "die".
snowdon
Geplaatst: 23-06-09 22:32
gekke koeien (en stier)
Wij hebben bij stal (buren) ook een hele lieve dolvrolijke mensgerichte koe, jaarling of hoe noem je dat ook alweer... pink/vaars???
Ik zie het helemaal voor me, Grit Bij ons (Boerenbond waar ik werkte) zaten de bakken niet zo megavol, dat scheelde in uitzoeken welke vis men wilde aanzienlijk
ow maar je bloemetje doet het nog steeds hoor! misschien had ik m op de laptop niet steeds water moeten geven.... want die ging stroomstoten geven op den duur......
Morgen ga ik Rose worden!!! Ik ga naar het strand!!! dagje vrij omdat ik zaterdag gewerkt heb..... toen regende het! mooi! Ga voortaan altijd werken in het weekend als het regent!
ellieellende
Geplaatst: 23-06-09 22:54
Resi_lover schreef:
Ellen die uitgelachen wordt door een koe Geen poging doen tot zelfmoord hoor Dan kent meteen heel Bokt je