Peet, mooie veulenkudde!!
Zo, ik heb even aan comaslapen gedaan.. Scrhok me net de blubber, toen mijn kat van mijn kussen afsprong en ik ontdekte dat vriendje al naar beneden was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

wat een tankie wordt dat 

Volgende week weer les
Hebben haar even voor een uurtje in de roundpenn gezet.
en vond het toch wel raar hoor, schaatsers op het ijs.
dus moesten met een klein emmertje in de keuken de grote emmers vullen en zo alle paarden en de koeien water geven

erg gezellig

is voor mij een onbekend terrein (het grondwerken enzo) maar denk dat ik het wel onder de knie ga krijgen
en Lotje ook wel. Ze leert best snel maar heeft de concentratie van een poffertje.

het heeft nu lang genoeg geduurt.

O Janet wat een heerlijke foto's veel schaatsplezier gehad zo te zien! Die 1ste van Blokzijl is net een kerstkaart als ook de laatste foto
pff dat was ff schrikken ... maar daarom durf ik dus juist als het gaat dooien ff een tijdje niet over de sneeuw enzo want idd juist dan wordt het glad
wel balen dat ze nu niet buiten kan
(+5 tegenover -10), maar met die wind erbij vond ik het vanochtend toch ook nog érg fris BRRRR...
dat witte heeft nog wel iets
en omdat ze nu ook regen voorspellen zie ik alles alweer blub worden

GELUKKIG!!
mijn moeder werkte eerder als financieel manager bij de Ijsselhallen en toen ging ik altijd via de achteringang
alle dagen was ik er wel bij, helaas dat wil nu niet meer.
)

cp112 schreef:@Janet, was jij één van die gekken die zo nodig naar BLokzijl en Giethoorn meost om te schaatsen?![]()
Wij stonden bij Zwartsluis nog in de file, moesten even naar opa en oma... Leuk al die schaatsers
Ik heb nog niet 1 voet op het ijs gezet, vind er niks aan, drukte om een beetje bevroren water
Dus ik had alle recht om in MIJN eigen dorp te schaatsen
haha, het stond 'smorgens al vanaf de afrit bij Zwolle (lichtmis) vast, helemaal totaan bij zwartsluis, niet normaal meer

alles vast
leuk om naar te kijken maar niet als je er toevallig langs moet