Ik heb al heel wat leerwerk gedaan, nu ff geen zin in. Heb ook proefexamen gemaakt, ging redelijk... 1,5 uur over gedaan en je krijgt 2 uur de tijd.
Vanmiddag lekker naar het bos geweest met Snowdon, doe ik echt veels te weinig Snowdon was eerste 10 minuten dwars en stuiterbal, reageerde overal op en wilde zelf zn pad bepalen en steeds maar weer eten. Sterke beer is het dan hoor
Ook nog het een en ander opgeruimd, nemen we morgen alvast wat spulletjes mee naar huis. Scheelt over 3 maanden weer met de 'verhuizing'.
GRMBL, word gek van die knallen hier thuis! Bij de paarden weinig last gehad, maar ik krijg elke keer een hartverlamming van die knallen op straat
Ghehe Hier kom ik ze iig niet tegen Ooh, en als jij / jullie die haan nog willen (pluimen gaat ie wel krijgen ) Ze moeten voor 15 januari weg, het weekend van de 11e ben ik in Tilburg voor verjaardag, dus dan kan ik hem wel brengen? En als je hem toch niet wil / kan hebben : ook goed Mooi dat je proeftentamen goed ging
Leon niets gehoord helaas. mannetje is een hype volgens mij en erg in trek als je in het topic kijkt. Weinig kans denk ik helaas, heeft niet zo moeten zijn denk ik
*zucht* afgelopen voorjaar hadden we jonge konijntjes, oud-collega'tje van me in Etten-Leur had er ééntje uitgezocht toen en meegenomen. Een mannetje, voor bij haar franse hangoorman die naar buiten moest en dan alleen zou komen te zitten. Ik heb toen al geadviseerd: castreren. Voorkomt een hele hoop ellende. En vorige week kreeg ik een sms, jullie kleine bijt de grote, wat moeten we doen? Nu zit ze op msn: je konijn zit bij die en die nu, is nu een heel ander konijn, was echt te erg aan het worden...
Ja fijn is toch niet mijn probleem meer Ze probeert mij nu echt een schuldgevoel aan te praten....