Shiloh is dus idd een shetlanderhengstje. Hij is 4 maanden oud en vandaag gechipt/afgespeend/verhuisd. Arm dingeske Helaas is hij niets gewend en had hij vandaag ook voor het eerst een halstertje aan. Mensen kent hij alleen als link naar 'eten!'. Hij toonde vandaag al flink wat eigenwijsheid en verzet, wat onder andere leidde tot 1x achter over vallen... Steigeren en achteruit leunen zijn erg favoriet! Maar daar had ik uiteraard op gerekend... De foto's spreken denk ik verder voor zich.
Ik had het goed geraden! Het is een varkentje.. Ehh.. Shetlander! Wat een leuk ding Leon!
Heel veel sterkte voor Marleen..
Heb iets gelezen over veulennamen.. Ik verzin nooit wat, meestal schiet het te binnen als ik het veulen zie. Op de Paardenmelkerij moest ik altijd namen verzinnen, dus ja.. Zodoende.. Heb dr in die 5 jaar dat ik daar liep 53 moeten verzinnen, op den duur is het echt op!
Ook nog over smsjes lezen van een ander.. Ik vind het ook behoorlijk irritant, zeker als het achter je rug gebeurt. Hotze heeft er ook een handje van, steeds als ik even wegwas mijn smsjes lezen. Er staat misschien niet veel in, maar ook ik heb nog een beetje prive. Maar Hotze die denkt dat ik geen prive meer mag hebben ofzo want die staat elke stap achter me.. Zelfs als ik even boven ben weet ik dat ie onder aan de trap staat.. Erg irritant.. En dat laat ik dan ook echt merken..
Vandaag naar de Efteling geweest.. Het was er erg saai, regenachtig en de sfeer was echt niet leuk. De mensen die er liepen waren allemaal even sjago en liepen allemaal op elkaar te vloeken.. Om 3 uur had ik het wel gehad.
Toen zijn we naar van Loon gereden, daar een hapje gegeten. Nog even naar de Roestelberg gegaan, die was helaas dicht, maar dan zijn we nog een stuk de duinen in gewandeld.. Was fijn om weer eens terug te zijn daar.. Het is er echt prachtig! Ook nu met de herfst!
Toen naar Joyce en Prada.. Prada en ik waren gelijk vriendjes, Joyce stond ervan te kijken hoe Prada in mijn jaszak kroop.. Heb Prada gereden.. Ze was erg druk en moelijk. Heb wel fijn gereden, zaten lekkere stukjes bij.. Maar je voelt dat ze nog veel moet leren. Maar denk dat ze wel op de goede weg is. Was trouwens erg raar, Prada is heel smal en kort.. Ik had ook echt het idee er af te vallen als ze haar hoofd naar beneden deed. Verder zat ik dus op een dressuurzadel en dat was ook weer wennen..
Hihi kan me het gevoel van op Prada wel een beetje voorstellen, ik heb dat ook altijd als ik op smallere/kleinere paardjes stap Jammer dat de Efteling vrij saai was... maar de duinen zijn nu idd wel erg mooi! Hotze leest dus jouw smsjes? Ik zou dat ook echt niet pikken, van niemand niet idd! Je moet elkaar wel kunnen vertrouwen in een relatie of vriendschap toch.
Toch is Prada groter als Amy maar ze voelde veel kleiner aan..
Ja, hij leest mijn smsjes.. Maar ik betrap hem er vaak of, of tenminste hij verraad zichzelf.. En dan krijgt ie ook echt de wind van voren. Gelukkig word dat gecontroleer al veel minder. Nu heeft hij af en toe nog eens de vraag wie er belde of smste, maar dan krijgt ie een van mijn dodelijke blikken en houd ie rap zijn mond.
Nee, die vraag is vrij normaal. Maar als er dan ook een normale gedachte achter zou liggen vind ik hem ook niet erg. Maar de doorvraag en waarom gedachte in zijn vragen vind ik wat minder leuk..
Ik vind het ook assisociaal als iemand achtr je rug om je berichten leest. Als ze het vragen mag het best. Maar achter je rug om.. Veulen namen.. Tja moeilijk.. Meestel schieten ze er gewoon in! En Siloh! Hij is wel echt leuk !
Ja ik deed me nek ineens zeer.. Heel raar.. Ik flikkerde ineens met stoel en al om.. Twas ook niet zo modderig, dat scheelt.. Stoel zakte er in weg, en ik ging met teveel gewicht op een kant zitten en toen viel ik om..