ja gelukkig wel. De wond begint giga te jeuken, dus goed teken. Ze is wel een kneusje met een lampe kap om, ze knalt overal tegen aan enzo. Maar morgen mag de drain eruit, gelukkig.
janet goed te horen dat het goed gaat met de ondeugd
tim ik gebruik longeer lijnen en heb de lengte wel nodig en idd zoals al gezegd is je moet er even handigheid in krijgen (mischien een ideetje om ze op de uiteinden aan elkaar te maken daar word het wat makkelijker van )
en eh kaak chirurg ??? mijn verstands kies moet er uit ze zeiden binnen 20 min sta je weer buiten maar ik heb een broertje dood aan naalden en messen die in mij gaan snijden en prikken dan zwijg ik nog maar over het ge rop aan mijn kaak
edit sita wanneer krijg jij je (kleurtje, titel, whatever ) van sub mod nou eindelijk dan ??????
Ai Ai Rom.. Is nu je kies er al uit dan? *Pijnlijk.. *Krijgt de bibbers..
Wanneer ik mijn titel krijg ofzo weet ik niet.. Ooit.. Ik weet nog niet eens hoe het allemaal werkt.. Ik zie wel bij iedereen een leeftijd enzo, dat is wel leuk.. Verder kan ik ook zien of iemand al eens een waarschuwing heb gehad.. Maar verder vraag me niet hoe het werkt, want ik krijg dat vast nooit door.. Mag ik blij zijn dat ik geen echte mod ben! Dus als jullie je allemaal braaf houden op het forum hoef ik Berdien niet zo vaak in te schakelen!
Ik zou trouwens wel een mooie blauwe opmerking kunnen maken.. Maare vraag me niet hoe!
rommulus
nee ik moet 6 julie pas heen (heeft zijn voordeel maar ook zijn nadeel ) ik heb de haren op mijn rug al overeind staan als ik er aan denk (voorzover er haar op zit he voor het geval dat jullie denken dat ik een gorilla in vermoming ben )
maar je hebt wel gave functies he wil ik ook wel nou eh eingelijk maar niet zal mij wel teveel verandwoordelijk heid aan zitten ben benieuwd wanneer jij je titel krijgt
edit blauwe opmerking ??????????? zo'n quote in kleur of niet ????? he he he nee is niet goed voor mij als ik hogere functies krijg hier ben waarschijnlijk te geneigd die te misbruiken
Laatst bijgewerkt door rommulus op 03-05-07 17:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Halllooooo Vandaag van half 8 tot 5 gewerkt Pff, wordt je wel even gaar van. En mijn vingers stinken nu vreselijk naar vlees en worst Ik werd wel een beetje misselijk van de geur die van Lever, bloedworst en tongeworst afkwam. Maarja, 't hoort er allemaal bij
Gister ging Hendrik ook weer lekker met rijden, eindelijk begint het lekker goed te gaan, en dat motiveerd ook lekker. Hij krijgt wonderbaarlijk ook nog eens conditie ook, vorig jaar rond deze tijd was hij na het rijden een roze biggetje door het zweten, nu was zijn hals amper nat, alleen onder het zadel en bij zijn flanken. Ook zie je nu bilspieren verschijnen, wat een goed teken is natuurlijk! Hendrik komt er wel !
Even ter verduidelijking:
Vorig jaar:
En paar weken geleden, 't gaat de goede kant op!:
al is hij nog steeds een béétje bol
Vandaag op werkt trouwens ook een met een collega gekletst, en toen hadden we het even over paarden En wat bleek, ze had ook een tinker! Dus dat was wel even leuk om te vergelijken enzo, als 2 tinekrmensen met elkaar praten vind ik het toch anders dan wanneer je met iemand praat die een warmbloed heeft.
@ Janet, fijn dat het beter gaat met je doggie, gelukkig mag de drain eruit! Komt vast weer helemaal goed met 'm
Iewl, die grillworsten zijn inderdaad smerig, ik hoef ze gelukkig alleen maar te snijden, en bij zo'n vies spekkige homp pak ik er toch even een papiertje bij De salami, boterhamworst, kipfilet én 'oma's gehakt' snij is zo weg, maar bacon ofzo is echt een plakzooi
Als je dat boerderijtje al mooi vind ( is een heel oud vervallen en íngevallen schuurtje van de buurvrouw) Wat vind je dan van deze? Dit is het huis van de eigenaren van Hendrik, een Herenhuis van bijna 100 jaar oud. Hendriks stal is helemaal linksachter in de deal. En het rechterdeel van het huis is tevens een B&B -> http://www.huizenijhof.nl/
Hier een filmpje dat Snowdon voorbij een luidkeelse showende friese hengst gaat en dat er ook nog eens een traktor en fietsers langs moeten.... http://www.youtube.com/watch?v=4FFPR6YTHH0