Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik vind dat altijd zo zielig van die kapjes..
)

) van sub mod nou eindelijk dan ??????
*Krijgt de bibbers.. 

Ik zie wel bij iedereen een leeftijd enzo, dat is wel leuk.. Verder kan ik ook zien of iemand al eens een waarschuwing heb gehad.. Maar verder vraag me niet hoe het werkt, want ik krijg dat vast nooit door.. Mag ik blij zijn dat ik geen echte mod ben! 

(voorzover er haar op zit he voor het geval dat jullie denken dat ik een gorilla in vermoming ben
)

Jeetje, daar kan je nog even tegenaan zitten hikken dan..
Misschien moet ik maar eens een beetje hier expirimenteren! 

Pff, wordt je wel even gaar van. En mijn vingers stinken nu vreselijk naar vlees en worst
Ik werd wel een beetje misselijk van de geur die van Lever, bloedworst en tongeworst afkwam. Maarja, 't hoort er allemaal bij 
!
En wat bleek, ze had ook een tinker! Dus dat was wel even leuk om te vergelijken enzo, als 2 tinekrmensen met elkaar praten vind ik het toch anders dan wanneer je met iemand praat die een warmbloed heeft.

Ben wel benieuwd naar dé Amy
De salami, boterhamworst, kipfilet én 'oma's gehakt' snij is zo weg, maar bacon ofzo is echt een plakzooi

snowdon schreef:Mooi boerderijtje zo daar waar Hendrik staat!
afgrijselijk, maar toch cool kleurtje Sita
Dit is het huis van de eigenaren van Hendrik, een Herenhuis van bijna 100 jaar oud. Hendriks stal is helemaal linksachter in de deal. En het rechterdeel van het huis is tevens een B&B -> http://www.huizenijhof.nl/
ik ben er wel maar nog niet bijgelezen