Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
je kunt beter een boswandeling MAKEN... effe lekker leegworden met dit weer
*
ik dacht ik meld het even, ( weet niet of het mag overigens. maar weet de persoon niet meer wie wat zocht) 

Gecondoleerd met pony... hoewel ie oud was, het is toch even schrikken idd... Succes met de mok (of iets anders eventueel...) Spannend dat jullie voor ander huisje gaan kijken!
Hopelijk volgende x beter 
mja, als het nodig is dan moet het maar...blon dr sokken zijn dr ook helemaal afgegaan, en het heeft wel geholpen
mooie foto's gezien ook 

Succes met je essay!
Citaat:
Pollo, jammer dat leonoor ziek was. Jij had wel mazzel dat je daardoor mee kon. Leuk verslag!
Ik ga eens op zoek naar het topic. Iig leuk dat het zo goed ging!
Hoop voor je dat ze snel weer normaal gaat doen. Soms hebben ze wel eens van de periodes dat je ze met alle liefde van de wereld achter het behang zou willen plakken.
Wanagi ook misschien klein beetje ziek
Denk aan jezelf he ? Weltrusten !
Heb alleen z'n lijf en pootjes gedaan. Mams mag z'n koppie en staart doen.

.
.
Kan je niets voelen aan het betreffende been? Warme plekken oid.. Merk je het al in de stap of is t pas met draven zichtbaar? Sterkte hoor!

Bij mijn bhv-curusus vroegen ze er ook naar of iemand er de laatste tijd 'moeilijke ervaringen' mee had. Dan hielden ze dat voor t laatst.