Hier even een mouse update.. onze training gaat de goede kant weer op We hadden de laatste tijd wat last van staking, oren in de nek leggen en dreigen omhoog te gaan met been geven en aandraven. Zo werd rijden voor beide meer een "moet" dan dat we plezier hadden.. Zadel, tanden en lichaam zijn gecontroleerd/behandeld. We hebben zweepje geprobeerd maar daar word ze erg panisch van tot bit vastpakken en vluchten aan toe. Van de week heb ik met een klein spoortje gereden en ze was veel beter aan het been en hebben we lekker rond kunnen rijden Ik weet dat sporen niet zijn om voorwaarts te rijden, ik gebruik ze om net even iets minimalistischer te kunnen corrigeren. Weer helemaal in love met mijn lieve bolletje Sorry voor de ego post, maar ik heb mijn plezier in rijden weer helemaal terug
Silvercaty hoe lang heb je haar al en komt ze uit het buitenland? Zou ze drachtig kunnen zijn?
Knappe Mouse! Fijn dat het zo goed gaat.
silvericathy
Geplaatst: 22-03-18 10:13
MariekeTV schreef:
Silvercaty hoe lang heb je haar al en komt ze uit het buitenland? Zou ze drachtig kunnen zijn?
Knappe Mouse! Fijn dat het zo goed gaat.
Ik heb haar nu dik 5 maanden, gebracht op 13 oktober. Ze komt uit Engeland en was volgens de handelaar nu zo'n twee maanden in Nederland. Ze heeft nova laten nakijken door een da en die zei dat ze niet drachtig was. Al met al zou ze dus 7 maanden in Nederland zijn nu. 11januari:
Nientsje leuk ern andre baan! En knap dat het zp goed lijkt te gaan met feike
Marieke knappe eef!
Leuk mandy!
Hier straks bos in rijden met vriendin, verder morrison zijn zadel gepast, zodat we langzaamaan bezig kunnen. Maar was zo braaf , zadel mak geboren denk ik ,dat ik het laat tot het er echt aan toe is! Dochter doet grondwerk vind ze net zo leuk! Hij begint ineens te groeien!! Zooo wat word dat een buffel
Mag ik weer terugkomen en meepraten? Was een tijdje niet actief in HK's omdat het op persoonlijk gebied niet zo lekker liep, maar zou graag weer meepraten over onze leuke (s)tinkers.
Jodym
Geplaatst: 25-03-18 13:25
T is heerlijk genieten met dit weer! Alleen al dat haaaaar