Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mira283 schreef:Hey Jess hoe is het met Vlinder?
Snackie schreef:Die van mij is ook echt af en toe een bulldozer hoor. Hoe meer ik ga trekken. Hoe sterker dat ie word
chimello schreef:Ik woon in een nors boerendorp, zelfs al hadden ze kritiek op m'n rijstijl zouden ze het nog niet zeggen haha.
Ik rij sowieso toch bijna alleen buiten en altijd alleen (alleen buiten rijden is saai!) dus zo vaak rij ik niet meer.
Maar lijkt me inderdaad vervelend. Gewoon niet op letten verder. Ik stond niet graag op een manege vanwege die kliekjes enzo maar nu ik alleen sta is het ook weer saai... Drama
Jackytje schreef:Jaa vertel!
Hier net nogal geschrokken. Tinky had kolieksymptonen. Direct met haar lopen stappen, maar ze deed echt niet normaal. Uiteindelijk de DA gebelt en hij denkt dat het door wormen kwam, aangezien die nu actief zijn. Hij zei ook dat ze wel degelijk krampen had, maar haar darmen oké waren. Ze heeft wel een buscopanspuitje gekregen en is nog eens ontwormt geweest.
SIEMxFUNNY schreef:Goed bezig Jess! Is het de jongenman die je via de app had gestuurd ?![]()
Kaat: fijn dat Tinky weer wat opknapt.
Over koliek gesproken. Even een ego bericht. Mijn meid had vandaag haar jubileum. Precies een jaar geleden werd ze geopereerd.
Kort filmpje van vandaag. Mooie regenboog liet zich zien![]()
http://www.youtube.com/watch?v=4jaKRJW_ ... e=youtu.be
hetlevenwint schreef:Is maar goed dat het allemaal goed is gekomen met Kee. Herinner der nog steeds als klein dropje.
Owja groot nieuws ik heb eindelijk werk gevonden. Werk nu in een bistro vrij simpel werk borden afspoelen/even door het water halen en ze in de machinale vaatwasser zetten (afdrogen wel met de hand). Ook maar 1dag in de week wat ook mooi meegenomen is. En als ik blijf verdienen als nu verdiend dat nog niet slecht voor het geen ik moet doen ook.
Jess_vH schreef:Hier wel wat plaatjes van vorige week
de 15e wordt ze 2,5![]()
[ Afbeelding ]
Even kroelen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
puppekind
[ Afbeelding ]
Jackytje schreef:Kan goed zijn Ellie. Ze liep de laatste tijd zo te klieren, en vooral sinds ik dus in een dip zit. Kan er helaas weinig aan doen en als je zo'n heftige gevoelens hebt, kan je die echt niet onderdrukken. Heb het al genoeg moeten verbergen o.a. op school, maar dat gaat nu gewoon niet meer. Heb het echt zo'n beetje gehad met alles wat er vroeger is gebeurt etc. En word gewoon ziek van alle dingen die ik rondom mij zie en hoor hoe mensen met elkaar en anderen omgaan.. Zie alles gewoon even niet meer duidelijk. Ik ben bezig met uit de put te klimmen, maar heb de top nog niet bereikt. Ik moet een hoofdstuk afsluiten, en dat hebben ze mij ook gezegd, maar dat lukt niet al te gemakkelijk. Ik moet ook een keuze maken die ik niet wil én kan maken. Is allemaal echt niet leuk, helaas. Maarja 'Dramas, lies, tears! Cheers to the teenage years...' zeker
Kerry_Tinker schreef:Mijn kleine lieve (soms wat eigenwijze) Kerry is vandaag precies 1 jaar bij mij!
Dat betekend extra wortels en een filmpje uiteraard!
Ik reed Kerry in de zomer om de dag. Samen de bossen in voor urenlange ritten, hij is het afgelopen jaar echt een spierbundel geworden. De komende periode ga ik minder rijden omdat ik vanwege mijn reuma helaas met vochtig en koud weer zelf niet goed uit de voeten kan. Nu gaan we samen (met les uiteraard) in deze periode het grondwerken oppakken. We hebben al wel wat dingetjes gedaan, maar verder is het helemaal nieuw voor me. Ben erg benieuwd!
[ Video ]
Jackytje schreef:MY GOD!! Ik sta op de cover van de sprookjes-agendaIk ben super blij!
En die foto... Jeetje!
[ Afbeelding ]
Mensen die een agenda willen bestellen kunnen mij pb'en, dan zeg ik wat je moet doen. Is een agenda vol met paarden, allemaal bitloos en allemaal in sprookjes thema.
jorretje schreef:Gewoon doen Kaat, leuk!
Fijn dat Jack zo'n mooie vacht heeft dit jaar!
Gijs heeft ook alweer een wintervachtje, niet heel dik, maar wat langer dan zijn zomervachtje. Hij zat ook heerlijk onder de modder, gelukkig was het droog dus kan het er zo af borstelen.
Kan nu wel zeggen dat Gijs functioneel hengst is.. De stalhoudster vertelde me dat ie af en toe ehhh 'kwakt'. En inderdaad ik was wat spullen aan het opruimen, loop terug, Gijs half in dromenland een 'kwak' ieeewhl. Gelukkig stond ik er ver genoeg af haha. Nouja hij moet het ergens laten..
tinkerplein schreef:Hoera!
Pearse is vandaag gearriveerd!
Hij kan het prima vinden met Blue Boy.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
tinkerplein schreef:Hoera!
Pearse is vandaag gearriveerd!
Hij kan het prima vinden met Blue Boy.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Kerry_Tinker schreef:Kerry is er wel gevoelig voor, maar ik geef maar heel zelden een schreeuw. Hij moet wel weten dat er dan echt wat aan de hand is...![]()
Ohw die Tinky , lekker eigenwijs zo. Ik leef wel met je mee kaat, zou me ook bezwaard voelen als hij zo loopt te stunten .. Oh oh..
Maar mijn rij-prestaties zijn dan ook direct gevolg van de hoeveelheid toeschouwers. Wij rijden dus heeeeeel vaak alleen (Ahum). Ik ben om die reden al geen geschikt wedstrijd materiaal
jorretje schreef:Oh Tinky, wat een boef!
Gijs is meestal niet zo heel smerig (geen poep/piesplekken), wel wat modder, maar hij staat ook buiten.
Ik hou zijn manen en staart netjes bij, kam ze regelmatig uit met cowboy magic (ben er echt fan van!), en dan antibijt erin (heb een van zijn vriendjes er een pluk uit zien trekken, dus blijf het er maar preventief in doen).
Mira283 schreef:Ik sta op een pensionstal die wel te doen is op wat kliekjes na. En ja wat moet je met een shetlanders als je 21 bent? Die blikken krijg ik nog wel eens. Trek er me niets van aan. Met rijden is dat lastiger en buitenrijden is not done voor paniekstresskip van een KWPNer
_Patrick_ schreef:
SIEMxFUNNY schreef:Goed bezig Jess! Is het de jongenman die je via de app had gestuurd ?![]()
Kaat: fijn dat Tinky weer wat opknapt.
Over koliek gesproken. Even een ego bericht. Mijn meid had vandaag haar jubileum. Precies een jaar geleden werd ze geopereerd.
Kort filmpje van vandaag. Mooie regenboog liet zich zien![]()
[ Video ]
JanineRomijn schreef:Na een paar foto's in rubriek foto waar nogal wat reacties op kwamen die daar misschien toch niet helemaal thuis hoorde, doe ik het maar ff hier.
Ik heb sinds 5 weken mijn eigen Tinker Mister Summer. Met hem ben ik aan het trainen voor de Paralympics in 2016 in Rio. Ik ben behoorlijk spastisch. Vandaag heb ik voor de 4de keer op Mister Summer gereden en voor het eerst ben ik niet vastgehouden. In de grade 1A (klasse) waarin ik geclassificeerd ben mag je enkel in stap. Hier het filmpje van vandaag van de proef die ik moet kunnen bij wedstrijden. Nog lang niet perfect, er moet nog heel veel aan geschaafd worden. Toch ben ik wel een beetje tevreden omdat ik alles zelfstandig heb gedaan. Benieuwd watvoor reacties jullie geven, tips zijn ook welkom!
[ Video ]