Gisteravond met de wandeling van Luna is ze op mijn voet gaan staan en even blijven staan

We namen een andere wandel route en alles ging goed, wel wat wielrenners die onverstoord langs je scheuren

Dat vond ze ook niet zo leuk maar dat ging wel goed.
Toen een andere weggetje in en toen ging het mis want toen kwam er een groot langbouw voertuig langs en die reed ook nogal hard voorbij totdat hij zag dat Luna schrok, toen minderde hij vaart. Luna's ogen waren heel groot

Toen weer verder maar ja toen was alles ineens eng natuurlijk

Poeh, mn voet meteen helemaal opgezwollen en pijn, heb wel even potje zitten janken

Maar ja we waren nog niet bij de weide dus hup weer verder, schoen uit gedaan en voorbij het enge ding gelopen want die was stil blijven staan en dat ging prima. Toen nog een klein stukje en we waren bij de weide. Arme Luna helemaal gestressd, zag het in haar ogen. Even voetjes gedaan en weer terug in de weide gezet. Even snel een kus van haar maar ik moest ervandoor want wist wel dat ik even langs dokterspost moest gaan. Mijn vriend had ze al gebeld. Maar ja ze vonden het eerst nog niet zo nodig

Naar Groningen om half elf. Toen door naar ziekenhuis voor foto's, maar niks gebroken. Wel zwaar gekneusd en opgezwollen, net een olifant voet pff.
Dus nu drukverband er om en 5 dagen laten zitten en pootje omhoog...
Ik baal er zo van, meer vanwege het feit dat ik nu niet echt wat met Luna kan doen. We gaan wel gewoon heen en dan gaan we poetsen en tutten want die arme schat, het zat gisteren niet mee. Probeerden we wat nieuws, gaat er gelijk van alles mis; druk verkeer, wielrenners die niet oppassen, enge hoekjes in tuinen enzovoort

Wel braaf dat ze bij me bleef en niet wegrende ofzo. Maar juist als ze onzeker is gaat ze heel dicht op me lopen, ze zoekt steun denk ik.
Dus ik was al bezig met haar dan wat van me afduwen en dat ze meer op haar eigen benen loopt, maar ja dat was dus ook de reden dat ze dus op mn voet is gaan staan. Ze was te dicht op me.
Dus vind het nog zieliger voor Luna dan voor mij haha. Heb wel vervroegd vakantie nu, maandag had ik zomer vakantie, maar nu hoop ik dat het snel hersteld en dat we weer wandelingetjes kunnen gaan maken want ik voel me best wel