Lieve knappe volle broertje van 16. Die heeeeeeeeeeeeeerlijk in z'n puberteit zit. Arme mamma
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alweer zo lang als dat ik Sayla heb
(of al eerder
)
en andersom hebben wij Maartje het bos mee ingesleept om te laten zien dat Bos incl galopperen (met het juiste paardje) gewoon ontzettend leuk is

gelukkig zijn we weer gevonden 

Wat zal je zusje gedacht hebben de volgende dag haha, je zusje lijkt wel echt op jou!

Chabo is leuk!
Leuke fotos!
Ik kan er ook wat van hoor haha, gaat lekker met je huisje zo te lezen! En paard met lippenstift hahaha
Mijn vriendin haar broer heeft het, en zei was gister gewoon op school , naja hopen dat het niet door is gegeven aan mij

mnkortleve schreef:Goedemorgen.
Ik keek ongeveer een uur geleden uit het raam en dacht, sh*t ze zijn er weer uit ik zag in de verte zwart/wit lopen ik naar John dat die $%#$% knollen er weer uit zijn hij vroeg hoe daar nu weer bij kwam want ze lopen er nog gewoon, ik zag toch echt zwart/wit lopen nou dan voel je hem al hangen zeker.![]()
Het was me even ontschoten dat John de pinken daar had gedaan.![]()
Mijn brave paardjes liepen nog gewoon in hun wei.![]()
Ik wist niet wat voor functie de meneer had waar ik mee rond de tafel zou gaan zitten bij solli.... nou euhm was dus directeur en hij was erg enthousiast
Er is wel één struikelblok, nl dat ik geen boekhouder ben en dat is wel de helft van de functie. Hij ziet het wel zitten om dat ter plekke te ontwikkelen, maar hij moet nog overleggen met degene die mijn controlleur word zegmaar. Er is een grote kans dat die het niet ziet zittten, maar hij ging zijn best doen die over te halen
Hij belt me morgen al met wat het wordt
Boncho schreef:Dat klinkt wel erg goed Leon!!
Spannend!! Ik duim voor je! Zelf zie je het ook wel zitten?
En ego?? Daar hebben we het niet meer over hoor!!
hihi
Afstand is OK (20 minuuutjes)

).......