billy die door heeft dat hij hengst is en luid richting merries brult ( euhm piept )
alledrie moesten ze rollen
kleine kiran, zo ontzettend opgeleeft. hij had haast continu de voetjes van de vloer vandaag de glans zit weer in zijn oogjes, het mannetje is weer op deze wereld
O wat zie ik toch mooie foto's van Prada en van Diane haar kudde Die hier boven zijn ook super leuk. Op pad met de dalton shetjes hihihi
Niet echt bijgelezen sorry , lange dag achter de rug. Zeeland , eten hier toen naar Whis en op visite hihi Whis haar koorts is nog steeds weg en loopt nog steeds goed
Echt super mooie foto's gezien weer!! Nog steeds geen sneeuw hier om van die mooie foto's te maken... Ik ben inmiddels ook de hoop verloren dat het nog komen gaat... Ben wel gister wezen schaatsen in/bij Giethoorn, was echt super mooi!!!
Leon en Arjan er nog overheen gelezen waar Himesh nu heen gaat Heb al mooie foto's gezien van Hof van Eden dus geloof dat ie zich er prima zal vermaken en voor jullie ook wat minder ver om eens te gaan kijken
Grit Say heeft geen ijzers hè dat scheelt een boel en daarbij het geluk van een brede berm met "losse" sneeuw waardoor het op de weg ernaar toe ook niet glad is
Heerlijke sfeerplaatjes Teuntje, TK en Nathalie en Nathalie het is wel een stuk fijner schaatsen zonder sneeuw met sneeuw wordt het ijs zo stroef en wordt er dus ook bijna nergens "eraf geschraapt" dan is de lol van schaatsen er bij mij snel af
en TK wat schetig toch al die kleintjes zo mee op pad
De rest vd kudde van Serada staat er ook gezellig bij wel de voerbak goed kapot gemaakt
en nu ga ik verder reageren in topics, want gister viel dus de verbinding weg
Ik lees de laatste dagen wel mee hoor, maar heb eigenlijk weinig te vertellen. Ben moe, zit het hele weekend tussen de koeien en veel geschaatst.. Verder zijn gister onze eerste 2 shetlanders gekomen! Dus daar ben ik ook veel mee bezig.. Vamiddag brengen ze we naar de grote wei..
timokyana
Ga straks even foto's maken buiten, tenminste als ze willen luisteren en stilstaan en niet als een gek rondjes gaan rennen.. Ze zijn niet helemaal mak zal ik maar zeggen.. Foto's komen dan vanavond. Zit namelijk niet thuis en kan hier de foto's niet op de PC zetten.
timokyana
haha , nog een beetje opvoeding nodig dus Succes alvast siet!
Iemand hier verstand van pc's , ben aan het rondkijken voor een nieuwe maar ben echt een leek hierin. Als er maar veel geheugen op staat voor foto's en filmpjes
Een beetje.. Heb net 20 minuten er over gedaan om bij beiden het halster aan te krijgen.. Meelopen kunnen ze niet.. Steigeren en omvallen is natuurlijk veel leuker.. Nja, ze moeten toch het land op vanmiddag. Hier kunnen ze niet blijven.. Nu maar hopen dat we ze van t voorjaar nog te pakken krijgen.. Ik denk t ergens wel, want ik denk dat Bem Bem ze wel overal doorheen sleept. En Hotze gaat toch dagelijks er heen om ze aandacht te geven..
Nathalie: Ik was vlak bij jou in de buurt, heb gisteren vanaf blokzijl naar het giethoornsemeer geschaatst. Deed jij mee aan de dorpen tocht?
Mooie foto's zie ik voorbij komen.
heb verder niet echt bijgelezen.
Gister middag heb ik eerst geschaatst met mijn zusje en een vriendin van haar. Toen we thuis waren hebben we snel gedoucht, want de visite kwam al voor mijn vaders verjaardag.