Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dobbel schreef:Nope, buiten laten lopen met vetrinare erbij, als er geen rare dingen te zien zijn kwa pijn endergelijke gewoon op het zachte beoordelen, dat is iets wat ik al roep vanaf dat Lonan bij de keuring is geweest.
dobbel schreef:Waarom moet er speciaal gekeurd worden door de jury buiten, enige wat ik belangrijk is om te zien dat ze buiten gewoon rad lopen, geen pijn hebben of wat dan ook. gangwerk kan je imo buiten nooit goed beoordelen, (is mijn mening) en kwa bouw verander je paard er binnen en buiten ook niet door. dus die buitenronde mag van mij korter worden, en dan alles Binnen echt goed beoordelen.
peetorlan schreef:Misschien een rare vraag hoor maar kunnen zulke jonge hengsten wel al bespiering hebben dan????
Sommige zijn niet eens ingereden of net pas.
Of zit ik er nu helemaal naast??
Sylvia schreef:Als je gaat kijken wat ze doorgelaten hebben dan zal een hengst als Hugo idd een te korte rug gehad hebben. Toch zonde, want ik vond de doorgelaten hengsten persoonlijk (te) lang in de rug.
Pellie schreef:peetorlan schreef:Misschien een rare vraag hoor maar kunnen zulke jonge hengsten wel al bespiering hebben dan????
Sommige zijn niet eens ingereden of net pas.
Of zit ik er nu helemaal naast??
ja ik denk het wel, als je kijkt naar voormalig testosteron-bommetje shathu