Gisterochtend om kwart over negen begonnen, 's middags naar Jessie geweest, en na het eten weer verder gegaan. 12 uur gaan slapen, om half 9 weer verder gegaan
Had hem tegen half 12 uit 
Hahahahaha klinkt leuk! Zonder zadel rijden is wel erg leuk om te doen
Jessie komt komende week ook weer onder het zadel, wilde ze vanmiddag nog even meenemen, maar het onweer hier nou flink

Jes liep zo de stal in, Flynn stond er récht voor, dus ik dacht "die drukken we weer even naar binnen
" Dus niet, Jes stond met haar dikke reet in de deur opening, waardoor Flynn er niet in kon. Dus hij draaide weg, en scheurde over het erf. Jes weer de stal uit, hinnikend en al. Flynn weer terug, Flynn weer weg. Flynn weer terug, Flynn weer weg. ARGH! Heb ze uiteindelijk maar weer terug gezet, het ging hem echt niet worden. Jessie een bak met merriebrok en een kruiwagen voordroog gebracht, mag ze het mee doen vanmiddag. En Flynn? Die stond heerlijk in een plas te stampen toen ik wegfietste. Rotveulen
alleen met tandjes

Nu al je boek uit Berdien!
En die Flynn zo ondeugend! 

--> ff tot 10 tellen helpt meestal ook wel
vanacht wel stevig geonweerd
en nu is het dus ook weer donker en rommelend
dat durf ik (nog) niet aan... buitenrit lijkt me ook wel leuk, maar weet niet of het dan niet een héle lange dag wordt .... *denk denk denk denk*