Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ROsanne14 schreef:WeetJulliie.. iiCk bn OpzOek naar een TinKer.. maar Viin et eerSt leUk Om oOk wt meer erVan te Wete.. iSer niiet iietS vn een TinKer OpenDag..?
Er iS namelijk well een FrieSe OpenDag.. Diies rOnd April (?) in hoOfddOrp
Xx
ROsanne14 schreef:WeetJulliie.. iiCk bn OpzOek naar een TinKer.. maar Viin et eerSt leUk Om oOk wt meer erVan te Wete.. iSer niiet iietS vn een TinKer OpenDag..?
Xx
Xx
silas schreef:grid: hey alles oke? jij ging toch informeren voor dressuur wedstrijden voor hengsten ? Ik kom waarschijnlijk ook kijken bij de wedstrijden in wehl.... gezellig, laat silas dit jaar wel thuis (dus geen show van hem dit jaar)
dobbel schreef:je mag lonan wel lenen hoor voor behendigheid
grid schreef:Hé Chub hoe is het met je moeder en kleine
Citaat:Het rijden op een boomloos zadel valt niet echt te vergelijken met het rijden zonder zadel, je
voelt je paard wel zo'n beetje evengoed, maar verder zit het toch een stuk steviger en je hebt natuurlijk beugels .
grid schreef:Heb geprobeerd info te verzamelen over de officiële barokke wedstrijden en hoe dat dan zat met starten van hengst enzo en of dat evt ook mogelijk is om met tinkers deel te nemen of om bv eigen "koudbloed/ tinker" wedstrijden te organiseren maar kreeg niet veel reactie helaas
![]()
Verder nog met het KNHS contact gehad over het organiseren van officiële wedstrijden alleen voor tinkers/ koudbloeden --> Elke vereniging die ingeschreven is bij het KNHS mag die dus gewoon organiseren
Nu nog een vereniging vinden die dat wil--> of iemand die een nieuwe landelijke vereniging wil oprichten voor tinkers/ koudbloeden en dan door heel t land iets zou willen organiseren ???
Zat vervolgens te denken of dat misschien niet iets is voor het ICV? Maar heb ze nog niet gevraagd of zoweet niet of ze er interesse in zouden hebben en was ondertussen weer druk met andere dingen
grid schreef:Dit keer dus zonder Silas naar Wehl ook gezelligmaar ipv show zou je nu toch wel mee kunnen rijden met Silas
Janine_L schreef:@ Window jij komt uit maarssen zag ik?... dan woon je bij mij om de hoek, ik kom uit Tienhoven.
Heb jij ook een tinker en waar staat die dan?